Gå til innhold

Skriv inn alder, bosted og antall barn her, gøy å få en oversikt ;)


Norrie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 31 år, bor i Sogn og venter nr 3. Jeg har termin 1 november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...jeg skrev meg virkelig på her igår...??og her vi jge fortsette også...skal skal skal!!!! rart...

 

jaja:) er ihvertfall 29 år 30 når babyen mest sannsynlig kommer:)

kommer den 3 uker før tiden som min sønn kommer den på 30års dagen min.....

 

dette er nr 2 og termin er 6 november..lykke til til oss alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 22år gammel, 2graviditet men førstegangsfødene (håper jeg)... jeg er en telemarks jente som har bosatt meg i oslo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei.... er litt anonym jeg, er en del som kjenner meg her inne siden det er 3 baby på vei, så holder det litt for oss selv enda.... bor i fredrikstad og venter nr 3 ,11. nov.... ikke planlakt men velkommen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg er 36 år gammel, men blir 37 år før termin. Bor i Tynset kommune, og etter 5 svangerskap, venter vi vårt 3 barn rundt den 11 november (tror jeg):) Er veldig spent og håpefull, min yngste datter er snart 6 år, så det føles som vi starter på nytt igjen. Andre som føler det slik også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir straks 23, venter (om alt går bra) mitt første barn ca 8 november. Bor litt uten for Ski, Akershus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år og venter mitt 2 barn den 4 november :) Bor på Kongsvinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg også være med :)

Jeg er 35 år gammel og bor i Vestfold. Dette blir mitt tredje barn . mannens første :) Har to jenter på 9 og 7 fra før - føler meg nesten som førstegangs siden det er så lenge siden sist :)

Terminen har jeg regnet meg frem til at må være rundt 16. november...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 28 år, fra Oslo og har en gutt fra før, født april 08. Hadde egentlig termin 27.okt, men har vært på UL etter en blødning og fikk da termin satt til 3.nov. Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia, jeg er 29 år, bor i Saltdal i Nordland.min sønn på snart 3 år skal forhåpentligvis bli storebror ca.6 nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...