Gå til innhold

Skriv inn alder, bosted og antall barn her ;) Gøy å få en oversikt ;)


Norrie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Ser at du skal ha bare 14 dager etter meg:) og bor i Trondheim, hyggelig!

Føde på St.Olavs du også da eller? Det skal jeg og mitt barn fra før er nå blitt 5 år. Du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! '

Må bare spørre deg om hvilke symptomer det er på tvillinger?? Oppdaget du det på ultralyd først? Hadde ingen anelse på at det var 2 ??

Jeg er litt spent, pga jeg har kjent så mye liv i magen tidlig og mye, også begge sider av magen og har stor mage. Treng ikke være selvfølgelig, men tenker litt på det. Også med tanke på kynnere som jeg har hele tiden og har hatt siden uke 11. Du må lykke lykke til med svangerskapet og tvillingene dine:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

32 år og bor i sør- trøndelag. Jeg har 2 barn fra før og venter nå mitt tredje barn 5.10.2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22år 16.september. Har en sønn, Casper som blir 2år 3.juni. venter ei jente 7.oktober, som skal hete Annika. Bor sammen med faren til barna i Kongsvinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 25 år og bor i Oslo, venter en gutt 19. oktober. Dette er mitt første barn, gleder meg utrolig mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

23 år, bor i Frankrike men flytter tilbake til norge innen august. Skal føde i Bergen. Førstefødende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år og bor i Grimstad på Sørlandet. Jeg har ei jente på 6 år fra før og venter en gutt 7. oktober 2010. Vi gleder oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte selvsagt terminen..;)

 

23 år, bor i Frankrike men flytter tilbake til norge innen august. Skal føde i Bergen. Førstefødende med termin 3.okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, har termin dagen før 25 årsdagen min, 13 okt. Vi har en sønn fra før, han er nesten 4 år når minsten kommer.

Bor i tysvær, rogaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tänke også vare med i oktoberklubben :) Fikk termin flyttet til 28. okt idag på UL. Er 30 år og bor i Oslo. Dette er min förste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter barn nr 3 og 4 (jente og gutt) 12. oktober 2010, har to jenter fra før! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...