Gå til innhold

Er det noen fler her inne som fryser mye?


catyn

Anbefalte innlegg

Hei...

 

Har begynt å fryse hele tiden etter jeg ble gravid.

Er nå 6 uker på vei, men har fryst siden uke 4+4.

Jeg har alltid vært litt frysen,men nå har det tatt helt av!

kan sitte i et rom og andre sitter i t-skjorte og jeg selv sitter med ytterjakke på å enda er det jeg som fryser!

Er det noen fler som har det sånn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Fryser hele tiden. Har egentlig alltid vært en person som er varm når andre syns det er kaldt.. men nå er det fullstendig omvent? Hakker tenner i 25+grader:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yey, endelig noen flere som fryser :S

Jeg føler det som jeg fryser innenfra og ut - er 6+4 idag og har frøset siden 4-5 uke.. Jeg sa til legen at jeg frøs sånn, da svarte hun at det var rart for jeg burde begynne å føle meg varm nå... ?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg er stikk motsatt. Leser at det er mange som fryser, men jeg går rundt og er veldig varm. singlet i 20+ grader...

Min kjære varmer seg på meg om natten. Huden min og alt er varm.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fryser som oftes her. Under første svangeskap også. men jeg har en litt "teit" greie, har alltid en hårføner ved sofaen og sengen som er veldig god og bruke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en genial idé!!! Jeg ligger nærmest oppå den lille oljeovnen som er trukket tett inntil sofaen...en dag tar vel enten jeg, sofaen eller teppet fyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja!

Fryser ofte, og gjortd et siden uke 4. Ligger i sofaen m dyne og sia vedovnen.

Alltid kjukke ullsokker på, oxo å natta. Da har jeg og joggebukse, pysj-jakke og ulljakke på.

merklig greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også fryser, mest om kveldene, hver kveld!! Fyrer så det holder, og fryser likevel, sitter med tjukk genser og saueskinnstøfler. Men jeg har begynt å måle tempen når jeg fryser sånn, og jeg har jammen lett forhøyet temp. om kvelden!!! 37,7 grader er ikke normalt for meg (i øret), men det er stort sett der det ligger på kveldene.... Har dere andre prøvd å måle tempen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motsatt med meg også, jeg er så vaaaaarm.

Gubben sitter og hutrer når jeg insisterer på å ha både verandadøra og soveromsvinduet oppe selv i 15 minus...

Spesielt kjenner jeg at jeg er varm i mageregionen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg frøs mye frem til 7 uker, så har jeg blitt vamere. Jeg har alltid vært utrolig varm i mageregionen, selv når resten av kroppen frøs. Da gikk jeg rundt med mye klær og magen bar :o) Nå orker jeg nesten ikke ha noe på meg for jeg er så varm. Svinger nok mye fremover dette, det gjorde det hvertfall sist gang jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg frøs også veldig mye på begynnelsen, men det gikk over for uker siden. Er i uke 11. Pakk deg inn og hold deg varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryser her også, ja!

 

Har alltid vært en sånn "overvarm" person, så det er litt uvant.

 

Men, puppene er varme. Hele tida! :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...