Gå til innhold

Det er så stille her,er det noen igjen i februar som ikke har født enda?


tinus med jente06,gutt10 og?12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også her. Tre dager til termin. Har ikke så mye å skrive egentlig. Merker ingen tegn på fødsel i nærmeste fremtid. Har endel kynnere, men det har jeg hatt mye av de siste tre fire ukene. Ellers prøver jeg å holde meg litt aktiv med turer, yoga etc. Har ikke lyst til å gå opp så mye mer i vekt nå. Er det fler her som går og venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har blitt helt stille her inne for tiden. Merker at mange har født ja:) Jeg har termin i dag. For første gang har jeg hatt mensmurringer i natt. Ellers har jeg ikke noen tegn... Så jeg går og venter jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her enda!! en dag over termin... Hehe, er det nå vi skal begynne å prøve med alt av kjerringråd?? Orker egentlig ikke styre noe med det, men litt ekstra kos med samboeren og grøt med massssssse kanel til lunsj kan jo umulig skade;D Ha en fin dag alle sammen, plutselig er vi ferdige med fødsel og har gullene våre på magen!!!!!!! sukk... utålmodig nå ja kjenner jeg!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-1 dag... Og endelig begynner tegnene på at noe skjer om ikke altfor lenge i hvertfall... Slimproppen gikk i dag tidlig (ingen tvil) og nå begynner disse famøse "takene" i ryggen og magen. Ikke vonde nok til at jeg tror det er rier, men ihvertfall tegn på at noe skjer :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til Myrk, ser ut som du kan starte snart:) Jeg har hatt mensmurringer i natt, men ikke noe mer... Lurer på om Egget er i gang jeg, har ikke sett noe til henne her inne nå... Har du fått med deg noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på at noe er på gang ja, men klarer likevel ikke helt å tro på det.. :) Men plutselig ble fødselen veldig reell ;)

 

Har ikke hørt noe om Egget... Håper intet nytt er godt nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her fremdeles jeg også ja! Termin på tirsdag, begynner å bli utålmodig nå ja... hatt endel nedpress og sterke kynnere siste to dagene, men ellers ingen tegn på at det er noe på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da... det er da noen igjen som sikkert går rundt på samme bra vaggende måte som meg. Vi tippet at babyen skulle komme 2. feb, termin var 12.feb og i dag er det 21. hehe:) Samboer og jeg sa i dag tidlig at det er jo noen 1 og 2 tall her og der i denne datoen også.

 

Har fått noen tegn nå i helga,

- kvalm og løs mage

- kynnere

- nedpress

- slimproppen har gått

 

Om det ikke skjer noe i kveld så blir jeg satt igang i morgen, 10 dager over terminen. Gru/gleder meg. Nå er jeg nære målet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det heller ikke skjedd noe, men jeg har ikke termin før 27. Har vel egentlig ikke fått noen tegn på at noe er på gang heller, så får vel bare smøre meg med tålmodighet : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm still here... ;) Nada niks tegn som får meg til å føle at fødsel er på vei.. Har kanskje fått litt økt utflod de siste dagene.. Men, stikkinger og nedpress når jeg reiser meg fra sofaen og går har plutselig nesten forsvunnet..hva er det liksom..??!!

 

Lykke til hvis det skjer noe i dag da Myrk!!! Spennende!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten "termin" i dag, etter hva han som utførte 3D ultralyden kunne beregne... Mensterminen er 23.feb, og termin etter ordinær UL er 26.feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen slimpropp som har gått, men nå har jeg mye stikninger i ryggen magen. Kjennes ut som et stramt belte rundt ryggen og helt nederst i magen... Første natt og dag jeg har kjent noe som helst. Men ting er i hvert fall annerledes fra i går og alle andre dager:) Så kanskje det modnes og gjøres klart, ikke vet jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding av en venninne nå som sa hun hadde drømt at det er i natt det skjer ;) Vet ikke helt jeg, får jevnlig tak nå, men bare 1-2 ganger i timen... Skal litt mer til for at han kommer seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er heldige som kjenner at noe skjer i hvert fall :) Spennende å følge forløpet her ;)

 

Nå er sambo på vei hjem etter en lang skitur i marka.. Så jeg skal begynne på middagen. Deilig gryterett med salat og rundstykker til :)

 

Så skal vi kose oss i sofaen og se på tv/OL ikveld! Nyter roen mens vi kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her! Termin om 3 dager. Har hatt blodlig utflod siste dagene, kan være slimproppen eller bare modning generelt. Hodet ikke helt festet ennå, men har ligget opp-ned siden uke 36. Kynnerne tar kraftig og langt nede, oftere og oftere nesten regelmessig. Jeg har gjennom alle mine tre svangerskap alltid hatt mye kynnere, og kjenner tydelig forskjell på disse takene jeg får nå...

 

Er utålmodig og veldig klar! Gleder meg!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 3 dager på overtid nå...

Er så klar, så klar! Har hatt mye kynre/tak i magen i godt over en uke nå. Var på CTG på torsdag og da kom de med 5 min mellomrom, så jordmor var optimistisk. Men jeg sitter nå her ennå.... Synes jeg har mange tegn, men kommer liksom ikke noe lenger.

 

Kontroll igjen i midten av uka, så det blir spennende å se....

 

Krysser fingrene for alle andre overtidsdamer her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var det jammen gjort! Minutter etter innlegget over kom riene med 3 min ml rom. Første tegn litt over kl 18, på føden litt før 19. Ute GUTT kl 20.28! Vitale mål 3440 og 49. Nå sover han søtt og vi girer ned på barselhotellet før en spennende natt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk flikkiflakka!!! Gratulerer!!! Den ene etter den andre føder jo her nå..... Jeg vil også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det skjer noe snart da MissG :) Lykke til!!! Jeg er så misunnelig på alle her inne som får det ene tegnet etter det andre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!!

Jeg er fortsatt også igjen her, har termin til lørdagen (27). Men venter hver dag på at noe skal skje, vil gjerne møte det lille nurket som sparker inni meg...

Lykke til med fødselen alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin på lørdag 27., men her skjer ting nå :D Slimproppen gikk sist lørdag, blodig utflod i dag tidlig... Har hatt masse vonde kynnere og mensmurringer de siste dagene... Og nå er det "endelig" rier på gang. Har lagt storebror, og nyter freden og slapper av med OL nå :)

 

Krysser fingrene for alle sammen (inkl. meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...