Gå til innhold

Jeg promper HELE tida-hjelp meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Promper sikker 10 ganger i timen og det lukter ille..minstemann brakk seg og holdt på å kaste opp istad når jeg hadde prompa..(må le,stakkars)

Spiser mye mango og appelsiner,kan det være det?holdt på i flere dager nå,ganske lei ja..:/

Skrevet

Det er jo det du spiser som lager gass, så da må du legge om kostholdet.

Halspastiller og tyggis lager forresten mye luft i magen, det er det mange som ikke tenker over.

Skrevet

hm,kanskje det er det det da,tygger tyggis og spiser halspastiller som en gal(slutta å røyke)

Skrevet

da tror je gikke du hiver innpå med sunn mat altså.. blir nok mye jsoklade, kullsyreholdig drikke, loff og banos, ja.

spis mer grønnsaker, kutt ut sukkerm gjær og melk og alt blir bedre skal du se:) gørte gjør man jo, men det skla jo ikke lukte så vondt at barn brekker seg. da står det ille til i tarmene dine dessverre

Skrevet

Nei,jeg spiser ikke mye godteri faktisk..har kjøpt inn masse frukt,og grønt,så det er det det går på..handler inne det bevist,for å ikke gå opp så mye når jeg ikke røyker..

Og vi spiser vanlig normal mat,som vi alltid har gjort..mye sunt,men også pannekaker ,spagetti ,slike ting..

Ja,ille når han brekker seg av s\det,stakkar..

Men kan man bli sånn av for mye frukt?

Skrevet

Det er tyggis (sukkerfri) og brokkoli som er synderen her. Til deg annonym som ikke tror at det er noe sunt kosthold her... Man tåler så forskjellig. Jeg må bruke remedier fra apoteket for å begrense tarmgassen. Og det hjelper lite at jeg har en fødselsskape som har ødelagt en del av muskulatur som skal holde på den.. :P

Skrevet

fødselsskape = fødselsskade...

Frukt og grønt er ofte syndere.

Skrevet

Ok,godt å høre at det kan være frukt og grønt som er synderen:)

Spiser masse sunt om dagen,spiste sjokolade nå i kveld,ikke gjort på sikkert 2 uker :)

Men klart,tyggis og halspastiller går det masse av:)

Men hva kan jeg gjøre med det?noen tips?

Skrevet

Jeg var skikkelig plaga med luft i magen frem til jeg gikk over til mer moderat lavkarbokosthold. Da forsvant prompingen som dugg for solen!

Skrevet

Ser folk skriver om det her inne,lavkarbo kosthold..hva er det?ikke satt meg så mye inn i det der jeg?

Vi spiser vanlig "husmannskost" fisk,kjøttkaker,pannekaker,kylling,spagetti,lapskaus,wok..osv.osv

HI

Skrevet

Prøv en dag uten tyggis og halspastiller! Det er jo enkel forskning.

Skrevet

Frukt er en killer. Og sukkerfrie halspastiller...!!!

Skrevet

Ikke lett å gå en dag uten når jeg ikke røyker :/

Får heller gå rundt å fise litt enn å begynne å røyke ;)

Skrevet

Jeg var også veldig plaga med luft i magen,så jeg gikk på apoteket og kjøpte meg Minifom. Den hjalp meg med engang, så anbefales :)

Skrevet

Appelsiner lager masse gass. Slutt å spis det, og fisinga opphører betraktelig.

Men likevel fiser et normalt menneske ca 3 LITER fis per dag.

;)

Skrevet

Frukt og hvete gir meg mye luft hvertfall.

Skrevet

Miniform skal handles inn:)

Kan spise 2 appelsiner om dagen,ooops..

Takker for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...