Gå til innhold

-flyttet inn i ny leilighet. Ting forandrer seg kroppselig,psykisk for alle i familien! Noen som kan hjelpe?


*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Vi har for noen mnd siden flyttet inn i en leilighet som er i ett hus fra ca 1920 tallet. I begynnelsen var alt noemalt, men den siste mnd har ting endret seg. Det startet med att mini fikk totalt panikk flere ganger om natta. Så begynte dører som er låst å stå åpene på morgenen når vi sto opp. En kveld da jeg lå å leste, hørte jeg lyder på kjøkkenet, da jeg kom inn sto kjøleskapsdøra og alle skapdører åpene. I går fikk jeg ett hardt stødig klapp på skuderen to ganger. Mannen min sliter med migrene og trykk i ørene (har aldri hatt det før). Jeg har vondt i magen og sliter med å få i meg mat.

 

Hva burde vi gjøre?? flytte ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke jeg kan hjelpe til med dette, men jeg tror sikkert at huset bør renses.

Jeg vet om flere som er flinke til dette. Jeg kan sende deg en pm hvis du er interesssert.

 

Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna!

 

Ja, gjerne det :) Vi begynner å bli ganske slitene nå. Det påvirker oss alle og vi sliter med å slappe av og sove. Vi vil jo helst ikke flytte, vi liker jo leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...