Gå til innhold

Er det en sammenheng mellom når dere føder og når deres mødre fødte?


LykkeLi:D

Anbefalte innlegg

Hadde vært spennende og se om det faktisk er en sammenheng. Jordmor sa til meg at dersom moren min fødte før tiden var sannsynligheten stor at jeg ville gjøre det samme... Jeg venter mitt andre barn, men iom at jeg hadde KS 1 uke før termin med førstemann vet jeg ikke når han ville blitt født, dessuten regnes jeg delevis som førstegangsfødende nå! Prøver å spekulere i når snuppa mi kommer!

 

Min mor fødte min eldre bror 3 dager før termin og meg 2 uker før termin. Selv har jeg 1 uke igjen til termin. Kanskje hun kommer noen dager før termin???

 

Hvordan stemmer dette med dere som har født nå/tidligere barn, og hva deres mor gjorde???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

För mig stämde det väldigt bra, måste jag säga!

Mamma födde mig 8 dagar före termin och jag fick min dotter 6 dagar före termin.

Dessutom var förlossningarna väldigt lika. Vi fick båda rier på natten och åkte in till sjukhuset på morgonen. Min mamma var då öppen 5cm - jag var öppen 6 cm.

Min mamma födde mig kl 13:36 och jag fick min dotter kl 14:05.

 

Kanske var det tilfeldig, men det var som sagt VELDIG likt för oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma har også gått over termin med begge mine søstre... ikke med meg som er førstemann... men da var legen inne å skulle vise studentene noe... så jeg kom på termin.. men var liten da... 2950...

søstrene mine var på overtid og mer gjennomsnitt....

 

jeg fødte førstemann 13 dager over termin....

har termin imorgen jeg da.,,, så håper å slippe alt for lenge overtid, men får nok bare smøre meg med tolmodighet!

 

mamma har hatt mye kortere fødsler enn meg da... men min kan nok ligne mer på mormor sin førstefødsel.... laaaaaang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...