yogamamma Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Mannen min har kommet med det navnet på nestemann. Hva mener dere om det? Synest det er fint, men er det bare havfrue-modus på navnet?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Jeg tenker automatisk havfru, men det er jo søtt da
DK+2 Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Jeg tenker med en gang på havfruen ja, men det trenger ikke være negativt altså. Syns selve navnet er fint. Hadde blitt det samme om noen hadde kalt ungen for Bob, da hadde jeg tenkt Byggmester Bob, eller andre navn man forbinder med tegneserie/film figurer og andre ting, sånn er det bare
pingu med 4:) Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Jeg synes det er nydelig! Hvis jeg hadde fått ei jente så hadde jeg nok valgt det:)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Hehe min mann foreslo også Ariel, mens jeg har tenkt navnet Ariana... liker dem begge...
Monique8 Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Synes og Ariel er fint. Har selv et Casper-spøkelse, så havfruefaktor synes jeg ikke spiller noen rolle. Det frosvinner fort uansett ) Ariana er og veldig fint
dolly29 Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Jeg liker godt Ariel:) Var et forslag her, da vi venter jente, men mannen slaktet det:(
yogamamma Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2010 HEHE, ja mannen min slakter også de fleste av mine forslag. Jeg er litt redd for at Ariel er litt for sjasmin-mariell typete. Jeg liker navn som ikke alle har, men ikke for en hver pris. Jeg liker Iben(mann har slaktet), Helene, Anna, Johanne og Lovise, men der streiker min eldste datter. Kall henne hva dere vil men ikke noe som alle andre heter, sier hun.
Lova80 Skrevet 15. februar 2010 #10 Skrevet 15. februar 2010 Ville du selv ha hett det....? Iben er flott, og en voksen kan også hete det ;-)
yogamamma Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 15. februar 2010 UFF, ja der fikk jeg rette tilbakemeldingen. Vil ikke selv hete Ariel, tror det ville vært rart. Så får jeg slakte min manns forslag og så får noen andre få det navnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå