Gå til innhold

Ranveig R kan du titte hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve å få strikket ett skjerf til søstra mi, hun har brusdag i april, så det skulle vel kunne gå. Men kan du hjelpe meg litt? Hvor mange masker burde jeg legge opp for å få ett ganske bredt skjerf? Og hva slags garn burde jeg gå for og hvilke pinner? Har lyst på noe som er mykt, varmt og godt. Sikkert tusen andre ting jeg burde spørre om også, men kommer ikke på mer i farta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har to alternativ til fasong på sjalet; vanleg avlangt eller trekanta. Det trekanta er ikkje vanskeleg å få til, men ser meir imponerande ut :o) Kjem an på korleis sjalet skal brukast; om det er til å ha i halsen under ein jakke, eller til å ha rundt skuldrane når ein er litt kulsen om kvelden...

Eg ville uansett begynt med ganske tjukke pinnar, f.eks. nr 7 eller 8. Kjøp ein stor rundpinne, 60 eller 80 cm - så har du plass til begge typar sjal. Det fins uendeleg mange sortar garn å velge mellom, eg ville gått i ein butikk og spurt kva garn dei har som passar til den pinnestørrelsen du skal bruke (eller eg ville kanskje gått for garn som egentlig passar til litt tynnare pinner, f.eks. 5 eller 6, då blir sjalet luftig og lett), og så velge ut frå kva fargar du likar og korleis garnet kjennes ut.

Om du skal strikke eit avlangt sjal ville eg lagt opp kanskje 30 masker på pinne 8 og strikka fram og tilbake til det er langt nok. Om du skal strikke trekanta sjal ville eg lagt opp f.eks. 5 masker, og aukt med eit kast* i begynnelsen av kvar pinne. Strikk til sjalet er breitt nok.

* kast: Legg tråden over pinnen utan å strikke den. Altså: Strikk første maske på pinnen, legg tråden over pinnen som om du skal strikke, og la den ligge. Strikk neste maske vanleg. Du ser då at tråden ligg laust rundt pinnen. Når du kjem tilbake til kastet strikkar du det som ei vanleg maske. Du har dermed fått ei ekstra maske på pinnen.

Skrevet

Tuuusen takk :)) Da tror jeg at jeg prøver meg på ett trekantet sjal. Dette blir spennende. Klarer jeg dette, klarer jeg alt!

Skrevet

Jepp!

Ein kjem veldig langt med litt sjølvtillit og hardbarka kor-vanskeleg-kan-det-egentlig-være-holdning.

Lykke til, du får holde meg oppdatert om korleis det går under vegs :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...