Gå til innhold

Flere som sliter med at bebisen sparker så det gjør skikkelig vondt??


lykkeligmor til to<3

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg blir gal snart!! Lillegutt i magen er så innmari sterk, han tar ordentlig spenntak og holder det lenge så det buler ut på venstre side av magen min. Det er innmari vondt!!! Godt å vite at han er sprek og sterk i det minste da:O) Men det største problemet blir nettene. Hehe, håper han har tenkt seg til å sove mer når han kommer ut...;O) Noen ganger lurer jeg på om det er normalt at de er så aktive? Kan ikke huske at jeg noen gang fikk vondt av sparken når jeg gikk med min førstefødte. Men en glemmer vel fort sånt. Dette ble bare syting, men det var godt å få det ut iallfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sparker innimellom så masse og hardt på samme stedet at jeg blir helt øm. Kjenner det skikkelig i ribbeina etter en stund ja:) Mer aktiv nå enn tidligere, siste 3 ukene har hun holdt på godt ovenfor navlen. Har synket litt, så hun har visst bedre plass til å gi mor noen slag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min sparker også så hardt at jeg både skvetter og får vondt.

Han er uvanlig aktiv syns jeg og jammen sterk.

I mitt forrige svangerskap syns jeg hun var aktiv,men det er ingenting i forhold til denne.

Noen ganger er det så ille at jeg gruer meg til neste spark.

Hehe...men det betyr jo at det er liv i leiern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmmm, var på jordmorkontroll idag. Fikk svaret på hvorfor han sparker så hardt; han er stooor!!!!!!:/ symfyse-fundus målet var på 36 og jeg er akkurat i uke 39... uff, nå gru/gleder jeg meg virkelig til fødsel!! menmen, er vel bare en utvei...;)) Hun trodde neppe jeg kom til kontroll om en uke, men om jeg gjør det blir vi sendt på ultralyd for å beregne hvor stor han er. Jeg vil føde nåååååååååååå!!!! Han trenger så absolutt ikke mer tid på seg for å vokse iallfall:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...