Gå til innhold

Har du vært hos fysioterapeut med bekkenløsningen din og hva gjorde han/hun?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tro meg, det har noe for seg! Men sjekk litt rundt så du kommer til en som er vant til å jobbe med gravide.

Skjønner at du kan oppleve det som et strev, men det kan virkelig hjelpe deg med å holde bekkenet i sjakk og gjøre riktige bevegelser med kroppen din, og dermed gjøre at du faktisk orker mer.

Jeg har bare vært en gang, og kan derfor ikke si sikkert om det har hjulpet meg noe spesiellt :P

Men uansett, hun bare masserte og trykket på meg.. og etterpå fortallte hun om hva jeg kan gjøre hjemme for at det ikke skal bli værre :)

Jeg har bare vært en gang, og kan derfor ikke si sikkert om det har hjulpet meg noe spesiellt :P

Men uansett, hun bare masserte og trykket på meg.. og etterpå fortallte hun om hva jeg kan gjøre hjemme for at det ikke skal bli værre :)

Jeg er litt usikker på hvorfor du tror det ikke har noe for seg? Det at noen få av og til ikke opplever nytte av behandling er mer unntaket som bekrefter regelen.

Du må også huske at du ikke blir bra av bekkenløsning før etter fødselen, eller med en god dose flaks når hodet fester seg. Målet er å holde i sjakk og gjøre svangerskapet så komfortabelt som mulig.

Min fysio masserer musklene mine som blir ømme og kommer i spenn samt at hun manipulerer symfysen og bekkenet. I tillegg har hun gitt gode råd om bevegelsesmønstre, treningsøvelser jeg gjør hjemme, puttet meg på krykker, beordret meg inn i delvis sykemelding og fått meg til å øke vanngym til to dager i uken.

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...