Gå til innhold

Til alle dere som tror dere er intelligente og kan fysikk og faanskap generelt


Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husket ikke alt det andre i denne tråden, men hadde et klart minne av smoothie-katastrofen til Luters :) Glad vi fikk den dytta opp der den hører hjemme: på topp! den skulle faktisk vært...hva heter det?...sticket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Og jeg vet om en fyr som brukte å stå opp i søvne og tisse inn i buret til undulaten sin. Mange morgener møtte han en sur, illeluktende pippipp. :o)

 

Og DER gikk latteren over til dype, ukontrollbare hikst og min datter lurer på om hun må ringe 113 og opplyse om at hennes mamma har alvorlige pustevansker.....

 

Syns jeg ser en pjusk og grinete undulat.......iiiiiiihhhhhhhhåååååå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg vet om en fyr som brukte å stå opp i søvne og tisse inn i buret til undulaten sin. Mange morgener møtte han en sur, illeluktende pippipp. :o)

 

Og DER gikk latteren over til dype, ukontrollbare hikst og min datter lurer på om hun må ringe 113 og opplyse om at hennes mamma har alvorlige pustevansker.....

 

Syns jeg ser en pjusk og grinete undulat.......iiiiiiihhhhhhhhåååååå......

 

JA, er det ikke vakkert? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Åh tusen takk for at dere minnet meg pÅdenne. Det har jammen vært noen perler opp i gjennom! Ha ha kjære Lut det er godt med alt som er gjort ikke sant!! SÅ er det ikke nødvendig Å gjøre det en gang til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Åh tusen takk for at dere minnet meg pÅdenne. Det har jammen vært noen perler opp i gjennom! Ha ha kjære Lut det er godt med alt som er gjort ikke sant!! SÅ er det ikke nødvendig Å gjøre det en gang til..

Nytt År, nye muligheter :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey du som kom en dag for tidlig til avtalen din: jeg slår deg!

 

Jeg skulle ta privatisteksamen i markedsføring for noen år siden og hadde dagen før eksamen enda ikke kjøpt bøkene og hvertfall ikke lest noe;(). Så etter oppfordring fra ei vennine gikk jeg på nett ,skrev "fasitene" jeg fant på låret og var såre fornøyd med jukselappen min.

Morgene jeg skulle møte opp på en vgs i sentrum og sprang som gal for å komme fram, greide ikke å å finne noen opplysning om hvilket klasserom jeg skulle i,gikk å kakka på dører og kikka inn. Du jo tenkte deg hvor teit jeg følte meg når jeg som 22 åring sprang rundt 16-17åringer og ropte om noen visste hvor eksamen skulle være...

Fant til slutt ut at jeg skulle dra til privatistkontoret som var ved en annen skole like ved,og høre etter hvor i all verden jeg skulle møte opp. Sprang inn dørene, mens jeg ropte: ( husk : jeg var redd jeg ikke skulle få delta om jeg kom for seint- jeg hadde lagt mye arbeid i jukselappen min) " æ ska ta ekstamen og finn itj klasserommet. HJæLP mæ"

Damen kikket opp og ba om navnet og fnr. kikket deretter om på meg og svarte: " ja det skal du ......om en mnd..."og det eneste jeg kunne tenke på var og jeg noengang kom til å skrive så bra jukselapp igjen( tok eksamen en mnd etter uten juks på låret faktisk, enda jeg selvsagt ikke hadde kjøpt bøkene da heller)

Trenger vel ikke si at jeg til stadighet bommer på avtaler? I høst klarte jeg faktisk å komme en dag for tidlig til to(!) jobbintervjuer.. helt utrolig. Er nesten aldri for sein da..hehe..

 

OG siden vi er inne på trapper her har jeg selvsagt en der også.

jeg hadde jobbet 14 timersvakt i bar og var kjempesulten, megesulten, var sinnsykt fysen på junk og kom hjem til en big one jeg hadde fantasert om hva jeg skulle gjøre med i timesvis.. Hadde på ekstra ost til de grader, cheddar, jarlsberg og masse mozarella - aldri har jeg ventet så lenge på at en pizza skal bli ferdig.

Da den er ferdig skal jeg gå opp trappa til stua og tar med meg pizzaen som ligger oppå pappinnpakingen og en cola.

På toppen mister jeg selvsagt pizzaen og jeg kan enda se for meg hvordan den( opp ned) aker seg ned trappa og lagger fra seg osten lag på lag på lag på lag på lag .....

Vanligvis er jeg sånn type som hyler og banner og skriker,men jeg ble faktisk helt stille. Greide ikke å reagere, mannen min begynte faktisk å vaske den opp før jeg hadde kommet til meg selv. ( tror han ble nervøs, har aldri reagert sånn før eller siden)lol!

 

( små gutter tisser forresten på alt i søvne broren min hadde midten av trappa som favoritt, der mammas fine bilder hang;))

 

ahhh¨.. ble langt. har mer på lager hvis dere ønsker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest overlord

Fantastisk tråd:)

 

Jeg var 15 år og vasket i en diger daglivarebutikk sammen med ei venninne. Godt fornøyde var vi med å ha fått vår første jobb. Ingen av oss hadde fulgt særlig godt med under opplæringen, så første kvelden vi var der alene var det ingen av oss som hadde noen erindring om hvilke brytere vi skulle slå av og ikke slå av. Så da slo vi like godt av alle...

 

Dette var en lørdag. Mandagen ble vi informert om at vi hadde ødelagt samtlige frysevarer i butikken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Vedr det å gjøre fra seg ymse plasser i søvne, var min onkel svært nøye på å bare bæsje i sin fars venstre støvel! Det skjedde aldri at han tok feil, men med jamne mellomrom syns han det var en god idè å gjødsle støvelen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha "gjødsle støvelen"....

 

Vi bodde i ei bittelita bygd da jeg var liten og vi låste ikke dørene om natta, noe som kanskje var litt dumt siden min bror hadde for vane å gå i søvne. Han gjorde da stort sett følgende; gikk til naboen, kledde av seg pysjen, brettet den pent sammen og la den på dørmatta deres. Så gikk han hjem og pisset i skoskapet. Min mor ante alltid uråd mht skapet når naboen meldte om pysj på trappa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullmusa83

Ah 14 timers vakter. Det er noe eget med uventede hendelser på tampen av en 14 timers vakt. Jeg husker jeg brukte å " henge meg opp" plutselig midt i en arbeidsoppgave kunne jeg bare plutselig stoppe helt opp.

I følge kolleger så de bare at all bevegelse sluttet mens jeg ble sående med et tomt utrykk i øynene i et minutt eller noe. Null reaksjon på ting som skjedde rundt meg. Før jeg våknet igjen. De brukte da å fortelle meg hva jeg holdt på med. Så da bare fortsatte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Gjest sug lut

Og jeg vet om en fyr som brukte å stå opp i søvne og tisse inn i buret til undulaten sin. Mange morgener møtte han en sur, illeluktende pippipp. :o)

Mor Løvehjerte, jeg trengte å le på morran og bedre enn dette blir det ikke!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Og jeg vet om en fyr som brukte å stå opp i søvne og tisse inn i buret til undulaten sin. Mange morgener møtte han en sur, illeluktende pippipp. :o)

Mor Løvehjerte, jeg trengte å le på morran og bedre enn dette blir det ikke!

 

Ja, det er en vakker historie! ; ) Og nå ser du hvor mye jeg følger med her for tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Jeg tror faktisk jeg har blitt penere. Nå har jeg som siste husstandmedlem hatt vannkopper nemlig. Med rundt 200 prikker bare i ansiktet. Så når jeg ser meg selv i speilet nå, så har jeg følelsen av aldri å ha vært penere. Kan jo legge til at han svenske legekisen på legevakta lo masse og påsto at når de en sjelden gang så voksne med vattenkoppar, så var det hos innvandrere fra tropiske land. Himla gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

...og når man først begynte å tenke på smoothie, så var det jo ikke å unngå at man kom til å tenke på denne lille trådperlen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
På ‎18‎.‎02‎.‎2012 den 23.55, Frenzia skrev:

Dæven, jeg ler på meg kynnere og sånn derre latterkrampegråt!!!

I tilfelle du titter innom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker slike tråder!

Jeg har et seriøst problem med klokka. Har alltid hatt det og klarer fremdeles ikke i en alder av 42 å planlegge tiden riktig. For 10 år siden studerte jeg vernepleie desentralisert, og samlingene var vekselsvis i Harstad og Tromsø. Jeg kunne kjøre til Harstad, men måtte ta fly til Tromsø. En av de første samlingene var jeg så oppsatt på å ikke miste flyet (noe som er fullt mulig med min planleggingsevne) at jeg ikke fokuserte på stort annet. Vel fremme i Tromsø tok jeg bussen opp til universitet og fant frem oversikten over hvilket rom vi skulle ha. Det viste seg å være på andre kanten av byen, så det var bare en ting å gjøre - ringe drosje. Nå var jeg for sent ute og begynte å bli rimelig stressa. Vel fremme løp jeg som en gal gjennom gangene for å finne riktig rom og snek meg lydløst gjennom døra og sank ned på en ledig plass. Jeg kjente ikke igjen foreleseren, men tenkte ikke mer over det, før hun ba alle hente frem en bok jeg med sikkerhet visste at jeg ikke hadde. Spørrende ser jeg på sidemannen og oppdager at alle i rommet kaster små blikk på meg - og jeg kjenner ikke igjen noen av dem. Sakte begynner det å demre for meg og jeg hvisker til sidemannen: "Er ikke dette vernepleien?" "Jo", svarer hun "2. året" Har du gått feil?"  Oyes... Det var bare å snike seg ut igjen med alles blikk i ryggen. Skamrødmen brer over fjeset bare av å tenke på det.. I gangen finner jeg frem oversikten igjen. Joda, rommet stemte det. Det tar 5 minutters frenetisk nilesing av arket før jeg oppdager det. Jeg hadde sett feil på ukene. Den ukas samling skulle være i Harstad (som altså ligger like ved der jeg bor, og ikke i Tromsø). Jeg ble så satt ut at jeg tilbrakte resten av dagen på kafe, mens jeg forsøkte å fordøye at resten av klassen satt en halvtimes kjøring fra huset mitt, mens jeg satt i Tromsø, og flyet mitt hjem gikk ikke før om 3 dager.

Så jeg sliter ikke bare med klokka, men åpenbart også med leseforståelsen.

Anonymkode: 47a9d...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Elsker slike tråder!

Jeg har et seriøst problem med klokka. Har alltid hatt det og klarer fremdeles ikke i en alder av 42 å planlegge tiden riktig. For 10 år siden studerte jeg vernepleie desentralisert, og samlingene var vekselsvis i Harstad og Tromsø. Jeg kunne kjøre til Harstad, men måtte ta fly til Tromsø. En av de første samlingene var jeg så oppsatt på å ikke miste flyet (noe som er fullt mulig med min planleggingsevne) at jeg ikke fokuserte på stort annet. Vel fremme i Tromsø tok jeg bussen opp til universitet og fant frem oversikten over hvilket rom vi skulle ha. Det viste seg å være på andre kanten av byen, så det var bare en ting å gjøre - ringe drosje. Nå var jeg for sent ute og begynte å bli rimelig stressa. Vel fremme løp jeg som en gal gjennom gangene for å finne riktig rom og snek meg lydløst gjennom døra og sank ned på en ledig plass. Jeg kjente ikke igjen foreleseren, men tenkte ikke mer over det, før hun ba alle hente frem en bok jeg med sikkerhet visste at jeg ikke hadde. Spørrende ser jeg på sidemannen og oppdager at alle i rommet kaster små blikk på meg - og jeg kjenner ikke igjen noen av dem. Sakte begynner det å demre for meg og jeg hvisker til sidemannen: "Er ikke dette vernepleien?" "Jo", svarer hun "2. året" Har du gått feil?"  Oyes... Det var bare å snike seg ut igjen med alles blikk i ryggen. Skamrødmen brer over fjeset bare av å tenke på det.. I gangen finner jeg frem oversikten igjen. Joda, rommet stemte det. Det tar 5 minutters frenetisk nilesing av arket før jeg oppdager det. Jeg hadde sett feil på ukene. Den ukas samling skulle være i Harstad (som altså ligger like ved der jeg bor, og ikke i Tromsø). Jeg ble så satt ut at jeg tilbrakte resten av dagen på kafe, mens jeg forsøkte å fordøye at resten av klassen satt en halvtimes kjøring fra huset mitt, mens jeg satt i Tromsø, og flyet mitt hjem gikk ikke før om 3 dager.

Så jeg sliter ikke bare med klokka, men åpenbart også med leseforståelsen.

Anonymkode: 47a9d...a15

Hahaha stakkars! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Elsker slike tråder!

Jeg har et seriøst problem med klokka. Har alltid hatt det og klarer fremdeles ikke i en alder av 42 å planlegge tiden riktig. For 10 år siden studerte jeg vernepleie desentralisert, og samlingene var vekselsvis i Harstad og Tromsø. Jeg kunne kjøre til Harstad, men måtte ta fly til Tromsø. En av de første samlingene var jeg så oppsatt på å ikke miste flyet (noe som er fullt mulig med min planleggingsevne) at jeg ikke fokuserte på stort annet. Vel fremme i Tromsø tok jeg bussen opp til universitet og fant frem oversikten over hvilket rom vi skulle ha. Det viste seg å være på andre kanten av byen, så det var bare en ting å gjøre - ringe drosje. Nå var jeg for sent ute og begynte å bli rimelig stressa. Vel fremme løp jeg som en gal gjennom gangene for å finne riktig rom og snek meg lydløst gjennom døra og sank ned på en ledig plass. Jeg kjente ikke igjen foreleseren, men tenkte ikke mer over det, før hun ba alle hente frem en bok jeg med sikkerhet visste at jeg ikke hadde. Spørrende ser jeg på sidemannen og oppdager at alle i rommet kaster små blikk på meg - og jeg kjenner ikke igjen noen av dem. Sakte begynner det å demre for meg og jeg hvisker til sidemannen: "Er ikke dette vernepleien?" "Jo", svarer hun "2. året" Har du gått feil?"  Oyes... Det var bare å snike seg ut igjen med alles blikk i ryggen. Skamrødmen brer over fjeset bare av å tenke på det.. I gangen finner jeg frem oversikten igjen. Joda, rommet stemte det. Det tar 5 minutters frenetisk nilesing av arket før jeg oppdager det. Jeg hadde sett feil på ukene. Den ukas samling skulle være i Harstad (som altså ligger like ved der jeg bor, og ikke i Tromsø). Jeg ble så satt ut at jeg tilbrakte resten av dagen på kafe, mens jeg forsøkte å fordøye at resten av klassen satt en halvtimes kjøring fra huset mitt, mens jeg satt i Tromsø, og flyet mitt hjem gikk ikke før om 3 dager.

Så jeg sliter ikke bare med klokka, men åpenbart også med leseforståelsen.

Anonymkode: 47a9d...a15

Heilt fantastisk 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...