Gå til innhold

Til alle dere som tror dere er intelligente og kan fysikk og faanskap generelt


Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

jeg har en ny som hendte i dag...

 

jeg skulle møte en person som jeg aldri har møtt før:

 

jeg sto opp, leverte småen i barnehagen og fram til nå har ting gått ganske så bra. jeg går på konferansetime som skal ta 30 min. men hun damen prater i 45 min og jeg klarer ikke si "jeg må gå". det er tross alt barnet mitt hun snakker om.

så jeg mister bussen - selvsakt.

ringer desperat til mamma "jeg må låne bilen". og den får jeg låne. - fint da rekker jeg å møte han jeg skal møte :)

 

jeg kjører ut på E6 og der er det kaos. norbytunnellen har vært stengt og nå har tydeligvis hele verden havnet i min kø. jeg har aldri opplevd så mye kø. ikke en gang i værste kø tid.

så jeg inser etter vært at jeg kommer for sent. og begyner å bli ganske stresset! ikke har jeg telefonnr heller...

 

jeg finner etter vært fram til skolen litt lettere forvirret. parkerer bilen på en tilfeldig plass og løper av gårde i mine høyhelte sko - i snøen.

folk stoppet å så på meg. så jeg må ha sett akkurat så gal ut som jeg følte meg...

 

jeg kommer etter en god del leting, lettere forfjamset inn i kantinen. det blir kleint stille i hele rommet i det jeg suser inn døren for å oppdage at han ikke er der. og det er jo ikke så rart. jeg er jo tross alt 30 min forsinket.

 

så jeg finner en PC og klarer og finne tlf nr hans. jeg ringer, men ingen tar den. så jeg sender en veldig beklagende meld om at jeg er forsinket men at jeg kom fram nå. og lurer på om han fremdeles har tid til å møte meg....

 

så får jeg svar... det er jaggu ikke før i morgen jeg skal møte han... haha

 

jeg holdt på å dø! du aner ikke hvor ekstremt forvirret og tilbakestående jeg følte meg... hehe

 

 

så var det å finne bilen. og den er borte. jeg lette i 40 min etter bilen min før jeg fant den...

 

så vi får håpe morgendagen går bedre... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg jobba på Meny i mine yngre dager, og en ettermiddag dukket jeg opp på jobb og fikk kun én enkel beskjed fra sjefen:

 

Kjør dette digre stativet fylt med nypakkede koteletter som det har tatt meg halve dagen å pakke inn, inn på kjølerommet.

 

Problem: en kollega hadde tatt vekk risten fra gulvet og lagt den i et digert kar med Plumbo.

 

Resultat: jeg så ikke gulvet så det ene forhjulet på dette to meter høye stativet kilte seg fast i sluket siden risten var vekk, det veltet sidelengs og 80% av kotelettene havnet...

 

ja -

 

i karet med Plumbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet, SL! Det er pussig!

 

Ang luta koteletter; kjipt det ikke var fisk han hadde pakket hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ler så jeg griner!!!! ser for meg den stakkars fuglen sitte litt sånn dvassen og furte:D nå skal det sies at min samboer også gikk når han var liten i søvnet og tisset på puten til søsteren sin.. kanskje det er en guttegreie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest sug lut

Senskader: Inne i Kurt Vonnegut er det kliss. Det er ikke min Kurt, men mannens. Hva er de moralske implikasjonene av å spille helt uforstående?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg duger hvertfall ikke til å late som ingenting. Det kommer alltid et fjolsete "hmmmm...?" værre enn alle skuespillerne i hotell Cæsar tilsammen når jeg blir konfrontert med det.

 

At du later som ingenting før det blir oppdaga derimot, er ok. Om boka allerede er fortapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Den er ikke fortapt. Og jo lenger tid det går jo større er jo sjansen for at ingen kobler det til andre enn eieren selv. Jeg er dessuten en jævel på løgner uansett størrelsesorden, og det vil ikke komme noe godt ut av å tilstå, har jeg avgjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Nydelig, vidunderlig, absolutt fabelaktig!!

 

Ler på inn-og utpust, og han på andre siden av bordet kaster rare blikk i retning pc'n :)

 

Ordna det seg med ryddinga etterhvert? O:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. du har virkelig mye jobb å henge fingrene i i kveld. Det vet jeg, for jeg har selv 3 etasjer med åpen trapp....

 

Trenger ikke ligninger for å vite det, når man bor i noenlunde samme type hus, og har gjort omtrent det samme selv flere ganger.....

 

Eneste jeg ikke har gjort, er å velte vaskebøtta når den står i øverste trinn til øverste etasje. For DET er jeg helt panisk for at jeg skal gjøre. For jeg orker bare ikke følgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns forsåvidt synd på hun derre søstra også, jeg da, men seriøst... å mige ned et stakkars fjærkre i bur er virkelig kjipt gjort!!

altfor få bruker uttrykket "mige"!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min på snart 2år har begynt å sagge alt han har på seg, bukser, strømpebukser og også bleier! Og det uansett hvor godt jeg strammer. Resultatet av en gutt med diare som begynner å bli i litt bedre form så han endelig sitter litt alene og leker med briotogbanen sin mens mor holder på med noe annet blir ikke bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Uff.. du har virkelig mye jobb å henge fingrene i i kveld. Det vet jeg, for jeg har selv 3 etasjer med åpen trapp....

 

Trenger ikke ligninger for å vite det, når man bor i noenlunde samme type hus, og har gjort omtrent det samme selv flere ganger.....

 

Eneste jeg ikke har gjort, er å velte vaskebøtta når den står i øverste trinn til øverste etasje. For DET er jeg helt panisk for at jeg skal gjøre. For jeg orker bare ikke følgene.

Heldigvis er dette min fortid - gammelinnlegg dytta fram på oppfordring og i mangel av gode ideer for kvelden :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...