Gå til innhold

Gravide i Oslo - prøver på en ny oversikt.


Sjørøver *TALL PREGNANT*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

 

jeg er 33 år, bor på Ensjø og venter min andre gutt den 25. mars. Kunne gjerne tenke meg noen å trille sammen med i permisjonstiden :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Sjørøver, My_my, tupsy og SiljeLS og selvfølgelig alle andre som har lyst til å bli kjent har lyst til å møte meg en dag? Det er jo flere av oss som har lyst til å bli kjent, så jeg tenkte å prøve å ta iniativet. Mulig vi ikke får til at alle møtes nå, rett i termin, men vi kunne jo ha prøvd å få til noe? Også heller møtes igjen med babyene og trille senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig hyggelig :-) Kom gjerne med et forslag til tid/sted for treff - jeg er stort sett tilgjengelig ettermiddager/kvelder i neste uke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen - uvant å ha fri på dagtid - glemmer at vi er i permisjon hele gjengen :-) Kanskje enklest å få til et treff på dagtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er enig at det er rart å ikke gå til noe jobb hver dag lenger. Er litt tomt, men den følelsen blir nok snart borte med en gang babyen kommer :) Hva med onsdag kl. 13 på Café Sjakk Matt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt, ser nå at du har termin på onsdagen! Jeg fødte en måned før termin forrige gang og føler derfor at jeg er langt på overtid nå 10 dager før termindato :-) Da blir det spennende å se om det dukker opp noen store mager på Sjakk Matt på onsdagen eller ei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg skulle gjerne møtt dere imorgen på cafe sjakk matt,men det passer litt dårlig, men jeg vil gjerne være med en annen gang om dere skal møtes, det er greit å komme i kontakt med andre som venter barn og har permisjon, så kan vi få til å trille å dra på cafe med små nurkene som kommer etterhvert,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tupsy,

møter gjerne deg (og alle andre mars-mammaer som er interessert) for trilletreff etter at babyene har kommet. Vi får oppdatere tråden når vi er klare for et treff sånn litt ute i april en gang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei SiljeLS

 

Nå har jeg endelig fått lille gutt, han kom til verden 11 april, jeg gikk 14 dager overtid og måtte få satt i gang fødselen. Om du har lyst til å treffes for å trille så hadde det vært korslig. Jeg snakket med Bogerud Helsestasjon som er den helsest. jeg tilhører om de hadde noen barselgrupper, men det hadde de ikke, så da må jeg finne de selv.

 

Send meg gjerne en mail på [email protected], så kan vi avtale nærmere tid og sted.

 

Ann Kristin S N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...