Gå til innhold

Gratulerer til alle oss som var så heldige å få januar2010-babyer:)


Lisa,Vegard&Tarjeis*mor

Anbefalte innlegg

Jeg nyter det. Tarjei er verdens deiligste baby, og storesøster og storebror er veldig stolte og flinke. Livet er deilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye

Her er det også en stol storesøster på 5 1/2 år.

Vi hadde termin 19 desember, men ble veldig glad når han bestemte seg for å komme 01.01.2010...

Når hadde du termin og når ble han født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enig med dere. Gratulerer så mye til oss, vi er dyktige og heldige -all grunn til å være stolte av oss selv.

 

Roar kom på den magiske datoen 10.01.10 kl 00.01, (3 dager etter termin) så vi er ganske fornøyde med det. Her er det rolige dager nå, vi koser oss skikkelig og både store og små spiser og sover godt. Storesøster og storebror er veldig stolte, selv om storebror er litt "mann" og vil ikke være den som innrømmer det verbalt først, men det vises lang vei... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til oss og alle dere! :)

Er vel ikke lenge til klubben er fulltallig nå, men lite aktivitet her inne foreløpig.

Lille nydelige Mathilde kom til verden på ABC på Ullevål nøyaktig på termindagen den 17. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mange som ikke har vært så aktive nå etter fødsel ser det ut til ja. - i alle fall ikke her...

 

Kan vel kanskje være det tar seg opp etterhvert, jeg brukte en del dager jeg i alle fall før jeg kom på at jeg skulle gå inn her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som fikk 2010-babyer, og til meg som fikk en 2009-baby...... Gutten snek seg ut på nyttårsaften, greide ikke å vente noen få timer til.... Hihi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...