Gå til innhold

Vilka blir med på treff på Strømmen den 27 januari 18 30??


kajsa_86

Anbefalte innlegg

Lurte lite på vilka som blir med på treff onsdagen den 27 januari kl18 30 på Strømmen senter (DUS Cafè)?

Om jag skulle boka bord og før hur många i såfall!

 

Ska bli jætte skoj att komma ikontakt med andra som også børjar få en kula på magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Är faktiskt inte helt säker på vart det ligger. För där jag trodde det var, låg något helt annat.

Och jag som trodde jag visste vart allt låg i Strömmen city =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JO nær man kommer in på sentret så ligger det rakt fram bredvid Dolly Dimples tror jag det ær.. Men jag bokar inget bord och hoppas att det finns något ledigt och att vi finner varandra:) Ska bli skoj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det er Dollys der ja.

Då er det den på første plan ved narvesen, eurosko og blomsterbutikken.

 

Vi skal nog fine hverandre. Jeg har en svart lang jakke å en stor kul på magen! He he...

 

Skal bli koseligt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo svensketreff ;) Tror nok jeg skal på dagtreff i morgen i Lillestrøm, og det blir jo litt drøyt med to treff på en dag.. Kos dere, og takk for sist forresten Humlan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, ja det blir litt av et svensketreff. Vi invandrare må hålla ihop vet du!

Takk selv, det var en koselig treff. Gøy at så mange møtte opp! Kommer neste gang det er på kveldstid igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg kommer en tur innom. Skal en tur på storsenteret i kveld, men må vente til mannen er ferdig med noe elektrikergreier på loftet før jeg kan dra. Kanksje jeg kommer i 19 tiden. Bedre sent enn aldri får jeg håpe ;) Hold av en stol til meg da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig treff i dag jenter! Skjønne alle sammen :) Håper at vi kan treffes igjen kl.18.30 mandag 8.feb på Egon?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var trevligt! Klart vi ska få till fler träffar, och som sagt är det någon som känner för lunchträff så är jag på. Har aaaaldeles för mycket fritid! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går jenter! Veldig koselig å treffe dere :) Kjekt å få et ansikt til nicket!

 

Jeg kan treff 8.feb, men har yoga til kl 19 så kommer nok litt senere. Dere får holde av plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja takk så hjærtligt før en trevlig onsdags kvæll! Hoppas verkligen att vi treffes snart igjen!

 

ha en fin helg allesammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...