Gå til innhold

BIM-treff, Lasse Liten, CC Gjøvik 21.01.10 Oppland


Miri_am84

Anbefalte innlegg

Jeg setter opp ett treff på samme plass som før, Lasse Liten CC, greit, lettvint og gratis å parkere er det å:) Veit ikke hvor mange dere var på siste treffet, men prøver en ny dag nå, torsdag kl 12.00. Håper mange kommer, hvis ikke kan vi endre dag, og evt klokkeslett. Kanskje noen syns eftas treff hadde vært noe?? evt ta det neste gang. Håper mange kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har det jo vært vårt 3. treff, og vi ble overrasket av avisa!! Dette kom jo litt brått på, men blir jo spennende å se i avisa da..... :) Ser at det står bak på oppland arbeiderblad om gruppa, og at vi skulle ha treff i dag. Vet nå ikke hvordan John Berget fikk greie på det da, men samme det. Bilde i avisa får vi!

Jeg kan på torsdag. Det er helt grei dag for meg. Snakket om onsdag på treffet i dag, men nå ser vi hvor mange som kan torsdag :) ettermiddags treff kan bli litt vanskelig for min del, da det skjer mye og mannen i huset reiser på jobb da. Vi snakket også om at vi kanskje kunne ta det litt tidligere, halv 11. Vet ikke hvordan det passer ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, da er vi to hvertfall:)

Men hvis flere henger seg på og syns halv elleve eller elleve passer bedre, så endrer vi bare tidspunktet.

Ikke noe problem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for sist - veldig koselig!

 

Jeg kan torsdag til uka også, så greit for meg! Halv elleve-elleve passer bra for min del! Vi var jo mange sist:)

 

Er vi i Oppland i dag?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig koselig å være med for første gang i går, mange ble vi også :)

Jeg tror jeg har anledning på torsdag og slenger meg gjerne med igjen.

Vi ses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer en tur på torsdag jeg også!! Og elleve er mye bedre tidspunkt for meg hvertfall!!

 

Var forresten kjempe koselig i går, gleder meg til vi sees igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, da ser det ut til at vi blir noen på torsdag. Flere melder seg også sikkert på i løpet av dagene som kommer. Neste gang håper jeg at jeg får kommet alene, så får jeg skravlet litt mer og sittet litt lenger. Ikke så lett med en aktiv1. åring ;)

Var ikke noe i avisen i går, så da kommer det sikkert i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, da er vi 6 stk til nå, og som sagt kanskje flere melder seg i løpet av uken, godt å ha noen i samme situasjon og prate med, pluss at det er litt kjedelig om dagen, når man er i permisjon eller sykemeldt o.l. Er liksom ikke alt man får gjort i hjemmet når mannen er på jobb heller, så koselig å møtes på formiddagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,og takk for sist!;))

Veldig koselig å hilse på så mange andre flotte gravide!...

Var litt sliten,og litt stressa på fredagen,men hygget meg masse,og blir gjerne med igjen!...Skal jobbe seinvakt på jobben på torsdag,og tror kanskje det blir litt mye på en dag,men synes klokken 11 var et veldig bra tidspunkt!Jeg dukker opp om overskuddet skulle komme løpende!

...Min svigermor bablet om at hun hadde sett meg i O.A igår(lørdag),men hun er ikke helt frisk,og rører mye!?Hun sa det var i bilaget inni avisa..:( Jeg kjøpte ikke avisa igår,og det hadde jo vært gøy å få sett bildet/reportasjen..selv om man kanskje i etterkant angret på å stille seg i front!hehe...

Ha en fin uke så lenge i hvert fall! Vi sees nok igjen!..;)

Mvh Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Tror dersverre ikke torsdag passer for meg da jeg jobber. Men jeg dukker straks opp igjen når anledningen byr seg. Jeg synes det var utrolig koselig å møtes på fredag. Moro å snakke med noen som har samme interessene for tiden. Kan bli litt mye babyprat for andre venninner noen ganger tror jeg :)

Vi sees snart igjen da håper jeg,.

 

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er på baksiden av oppland i dag :)

Synd det ikke passer for alle på torsdag, men det blir nok sånn noen ganger, vanskelig å få det til å passe for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har veldig lyst til å bli med torsdag! men har ul kl 1100. så da får jeg det nok ikke til.. satser på bedre lykke neste gang i fht til tid:)

så fint bilde bak på OA:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så flott at det er satt opp nytt treff, da :D

Jeg blir gjerne med på torsdag :)

 

Noen som skal på svangerskapskurs på Raufoss idag, forresten? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert bilde og innlegg om oss, jenter. Kanskje noen ser det og flere henger seg på.

 

Fant forresten ut, etter å ha vist bildet i avisen til min kjære mann, at han kjenner mannen til en av dere ganske godt;-) Og at vi fruene har hilst før, på bakrommet på jobben min!!! Syntes det var noe kjent med en av dere se...

Vet ikke om jeg skal avsløre noe navn her, i tilfelle den personen ikke vil det. (på en annen side har vi jo stilt opp i OA med fullt navn og bilde...) Kanskje personen skjønner hvem jeg mener, hvertfall hvis jeg sier hintet Interoptik!

 

Kjempe koselig at vi blir så mange på torsdag, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brav fra føden i går. Info osv om sykehuset og fødeavdelingen. Men det står ikke noe om besøksrestriksjoner der. Kan det være opphevet? Rart det ikke står noe i dette brevet synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det brevet jeg snakket om på treffet sist. Jeg også stusset over at det ikke stod noe der, det er jo veldig rart. Det står jo til og med at far og søsken kan komme på besøk når som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov med besøk enda på Gjøvik sykehus hvertfall.. Var på samtale der, og fikk beskjed om at de enda var forsiktig i forholde til denne "svine-smitten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten digresjon fra denne tråden, jenter:

 

Jeg skal ha me&i-treff hos meg 16. februar kl. 20.00.

me&i har barneklær i str. 50/56- 146/152. I tillegg har de også klær til oss mammaene!

Dere kan se kolleksjonen på www.meandi.no. men den kolleksjonen som blir vist hos meg, blir ikke lagt ut før 27. januar.

 

Jeg tar med invitasjoner til dere på treffet på torsdag. Hvis det er noen som har lyst til å komme, men som ikke skal på treffet på torsdag, kan dere gi meg et lite hint så skal jeg sende dere en invitasjon på en annen måte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig, Kari:)

 

Når det gjelder besøk på føden - det siste jeg hørte hos jordmor rett etter jul, er at de har "sluppet opp" litt på besøksforbudet, men er usikker på hva det innebærer! Jordmor sa ihvertfall at nå er det åpent igjen for omvisning på føden.. Tror de vurderer litt fortløpende, men hadde vært veldig greit om søsken kan få besøke da! Og rart hvis man ikke får beskjed om dette på forhånd!

 

Ses på torsdag! Gleder meg:)

 

Nå er det EM Håndballkamp på TV! Heia Norge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...