Gå til innhold

Skjønner det fortsatt ikke helt..

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 14 uker på vei, og var på ultralyd i går. Selv om jeg har sett barnet og kjenner litt på kroppen at det er noen der, så fatter jeg det fortsatt ikke helt! Å se en liten person som strakk seg og snudde seg på ultralyd var helt rart fordi jeg kjenner ikke at den beveger seg, så det blir nesten mer som å bare se en ultralyd på tv (: Altså; noen andre sin ultralyd nesten (: Baby var ikke planlagt i det heletatt, så det er vel muligens helt normalt å ikke fatte ting og tang (: Hvordan er erfaringene til andre her inne?

Det blir nok bedre når det blir litt mer liv som jeg kjenner der inne tenker jeg (:

Fortsetter under...

Jeg føler det samme. Når folk spør meg om hvordan det går med meg og graviditeten +++ mange andre spørsmål ang. babyen, føler jeg at jeg lyger for de når jeg svarer. He he. Jeg skjønner ikke at det er noe der inne. Alle andre gleder seg sånn, men jeg klarer ikke planlegge noe som helst før det har gått opp for meg. Jeg har sett babyen selv i levende live, og man skulle jo tro at det gikk opp for en da. :) Men men. Jeg gleder meg til magen begynner å vokse, og babyen begynner å sparke.. Kanskje det vil hjelpe på? :P

tror det vil hjelpe her når magen kommer og ikke minst kjenne sparka :)

da kan det hende det går opp et lite lys hva som er her inne... hehe..

kjenner etter flere ganger om dagen om kjenner noe men nope...ikke ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...