Gå til innhold

Noen som har lyst på 2 udulater ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lille kattepus, hvor har du vært?

Jeg har vært hos mamman min.

Lille kattepus hva gjorde du der?

Jeg stjal fugl hos mamman min.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det der med lol fordi jeg skriver synes jeg ikke du trenger å gjøre. men hvis du synes det er gøy, så kan du le, men jeg ler ennå mer av deg som sier lol, for det betyr ingenting og er bare sånn amerikansk rart og gjøre. men hvis du vil kan du for min del. og underholdning kan du stå for selv, hvis dusynes undulat er morsomt er det ikke min feil, rar du. men jeg venter fortsatt på svar og synes det er rart ikke noen svare. ingne som kjenner dama og vil gi beskjed vidre til meg? lurer fortsatt på navn og sånn, og mer om hva de spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag: De selger undulater på tropehagen zoo - gå dit og kjøp to lekekamerater til de fem kattene dine :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk de av fetteren til mannen han hadde fire. men ville ikke ha fire. han ville ha to. så da fikk vi to stykker. men de er gamle da. haha. bare ligger der, men får komme ut og de liker de. og svømme og sånn. håper de lever lenge fordi det er koselig også, og se på de og alt de gjør. bobler i vannet og sånn. vi liker de godt, noen synes de er ekle men ikke vi. vi har alltid vært glad i dyr. spesielt katter. fordi de blir bestevenner og snakker litt liksom. de kan si mye hvis man bare prøver å snakke litt med dem. men ikke alle som har tid. men jeg har tid. jeg er hjemme på dagen og sånn, hvis ikke jeg er i byen. men man blir bundet og sånn da, haha. vi har aldri vært på noe særlig ferier, men er ikke ferietyper hellr da. mer dyretyper. haha. men jeg venter fortsatt på svar, hvorfor svarer hun ikke men når det var hun som ville gi bort, jeg starta ikke, hun spurte meg og jeg sa ja men da ble det stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var de siste hi skrev til deg, gale dame:

 

"Men katter og fugler går ikke så godt sammen ,så tror jeg skal prøve å finne noen andre som kan ta de .

 

HI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er det. har du en adresse og hva koster det. trenger bur og sand og mat og de har jeg jo allerede fått. men sånn skjer. er det i olso skal jo dit i morgen. men har lyst på de to, har liksom sett det for meg og blitt litt spent av dette og gleder meg . mannen også han sa ja, selv om han ikke ville ha flere dyr etter max, katten vi fant når vi gikk på tur. men han er snill, og snill med dyr. og vil hjelpe med pratetrening. er det jente og gutt eller gutt og gutt undulat? jeg vil ha jente og gutt, da kunne de fått unger. men vi tar alt, haha. v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags leker har fulglene? har de favoritt leker eller kan de leke med nye ting? kan v lage leker selv? også har vi tenkt på hvordan det er om natta, skal de ha mørkt mørkt rom eller litt lys? eller helt lyst eller ikke? hvordan sover de? ligger de, eller sitter de? kan de sitte på rompa da eller lener de seg not noe? eller hverandre. og hvilket kjønn har dem? gutt eller jente eller bare gutt eller bare jente eller? hvordan kan man vite det? kan man se det under fuglen liksom? jeg ser ikke forksjeell på hann katt eller ho katt, haha, bare størrelsen da, hannene er jo litt større. men ikke klara, ho er feita. haha. liker mat, spiser alltid våres rester. men ikke grønnsaker da, haha, det blir litt rart. men brødskive med makrell i tomat når jeg er feridg og da soiser hun alt. og da maler hun, men sikler litt. æsj det liker ikke jeg, sån sikkel. da sier jeg gå ut klara og sikle ferdig ute. vil ikke ha sikkel på teppene. haha. så da sikler hun ferdig ute og så kommer inn igjen og da er hun glad, speiselt når det er så kalt. haha! katter er rare da, men gode og søte. gode og kose på myke pelsen og høre når de maler og kose nesa dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, nå er det ikke gøy lenger..det var underholdende, men gi deg mens du er på topp:)

Dukk opp i en annen tråd ved en senere anledning da, crazycatlady!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg legger meg nå jeg. natta alle dib venner sove godt og drømme søtt. er helt ny, gleder meg til å bli kjent. men når ingne andre skriver navnet sitt gjør ikke jeg det heller. og noen synes jeg er rar fordi jeg er sånn og sånn. men det bryr ikke meg. og nav dama sier at jeg ikke skal bruke energi på sånne så det gjør jeg ikke. håper jeg får en oslotur og undulater. ringer i morgen. eller lusch, du bestemmer. hvis du ombestemmer deg mener jeg. men ikke bry deg om meg hvis ikke. jeg har det bra uansett og kommer ikke til å felle hverken tårer eller grått hår. nattasuss til alle venner og alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må lære deg å dele godene. Du har nok dyr. Ikke mer å si om den saken. La noen andre som ikke har noen smådyr å koseposesnosedussenussesusse på få disse to nussetusselussesusselige undulatene.

 

Ok?

 

=oD

 

Tvitvi, pipippp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg deg med kattepusene dine, du.

 

Ikke glem å tømme kattadassen før du legger deg, da!!

 

Det stinker noe så hinsides av kattskit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka halv tolv sa du:

"jeg heter lena marie. vi kan ta en kopp kaffe, på 7 11 eller lunch hvis du vil, trenger jo litt info om dyrene"

 

 

Så du sa navnet ditt allerede. Glemsk er du også, Lena Marie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lena.

Husk at det er mennesker fra hele norge her inne, og det er personer fra hjemtedet ditt (inkl meg selv!) Og så mye info du legger ut er man ikke så veldig anonym- hvis det er det man ønsker.

 

Hilsen en som vet hvem du er (og skjønner ikke hva du gjør her inne, ikke noe forum for deg, du har hverken baby, barn eller er gravid!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hva så hvis noen vet navnet mitt? jeg kan også lure andre. så hun som skulle gi meg fuglene har også sagt navnet sitt, hun heter h i men jeg vet ikke mere. men ingen her som kjenner henne eller si at hun bare kan si ja eller nei før jeg drar. ble seinere en jeg trodde jeg sov litt lengere fordi det ble sent i går, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun sa tror ikke nei og tror og nei er ikke det samme. enten ja eller nei eller ikke noe er svar jeg vil ha. så slutt å mase selv, jeg maser ikke bare spør je eller nei. kanskje ikke du har skjønt det men jeg skal ta toget i dag og ja eller nei hadde vært bra svar ikke kanskje eller tror som ikke er bra svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.. Fikk med meg at du har tenkt å sette deg på toget idag.

Du får ha en riktig god tur da. Passe på å nyte naturen og utsikten på veien. Sånn at du ihvertfall får *noe* utav turen, for undulater blir det nok ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...