Gå til innhold

Noen som har lyst på 2 udulater ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

å ja. Min store drøm er en undulat eller to! Herlig! Dagen har vært lang og vanskelig, men nå ble den reddet. Følger helsekort med på fuglene? har de fått vaksiner og sånn. Vil helst ha en gul. Hva spiser de? Liker de ost og sånn?

 

Må høre med mannen, han synes vi har mange dyr fra før da, men to undulater har men vel alltid plass til? tar de mye med plass?kan de prate rent? eller hvor mange ord sånn ca? og hvor mye koster maten dems? Går de fint sammen andre dyr, vi har fem katter, hehe, alle sier de er mange men jeg er glad i dyr da. Liker godt og susse og kose dem. Også har vi skilpadde men det er vel ikke noe prob?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke tamme enda ,de er ca ca 8 mnd ,de kan ingen ord men kvitrer mye .

 

Nei det følger ikke noe helsekort med de ,de har aldri vært hos dyrlegen .

 

En pose med frø koster ca 70-80 kr .

Nei de tar ikke stor plass .

 

Men katter og fugler går ikke så godt sammen ,så tror jeg skal prøve å finne noen andre som kan ta de .

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 5 katter og to undulater hørtes litt for spennende ut spør du meg!

Hadde det vært en katt, kanskje...men 5?

 

Tror også at det kan bli vanskelig å temme undulatene med 5 katter i hus. De vil nok ikke ut av det buret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke de kattene er noe prob akkurat. De er ganske kosne av seg og ganske rolige. Og de er snille. Mange sier katter ikke kan være venner med fugler, men jeg tror noe annet. Alle som vil kan være venner, det kommer bare an på huset de bor i. Jeg vil gjerne ha fulglelurene jeg og jeg er også snill. De vil få mat hver dag så mye de vil. også vakse matskålen og sånn, jeg vasker med salo så alt fettet går bort. Men jeg lurer på om de skal ha enet soverom? det har vi ikke men vi har plass i gangen. tåler barn å leke med de? er de lekne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er bekymret for mine katter kan jeg fortelle deg litt om det. Kalle er den eldste, han er 7 år og en gammel katt. Han liker å sitte i vinduet og se ut, spesielt om det er snø, haha. Klara er nr to, hun er jeg ikke så glad i , hun siker. Milli og molly er jentepusene til klara. Hun fikk kattunger og det var tre stykker. men en ga vi bort til en som vi kjenner som bor litt unna. Det var en gutt. Milli og molly er brune katter med litt hvitt. Den siste er max. Han fant vi når vi gikk tur og han fulgte etter. De er snille alle mann. Og gode pelser og nusse på. Og renslige. de går på kasse og sånn i gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er viktig for barn og ha dyr rundt seg det er jeg sikker på. jeg fikk ikke ha dyr når jeg var lite, selv om jeg ville ha en hamster. Men pappa sa nei nei nei. og da ble det ingen hamster. men søstra mi fikk en kanin, men den ble slakte og vi måtte spise den til middag. den smakte ganske godt men ikke for søstra mi som begynte å gråte nåe mamma sa at hun hadde spist opp sussi som den het. men den hadde problemer skjønner du, den haltet og sånn, og var litt rar. hehe. men det er ikke kattene mine, de er ganske så gode. og alle fem er venner, selv om kalle er sjefen. eller bossen som mannen sier. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er det? er det meg du liksom mener? men jeg er ikke crazy forde jeg er glad i katter da skjønner du. eneste er at den ene er litt feiten og liker ikke at man koser og tuller på magen. haha, kanskje feiten sånn som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men om ikke undulatene prater rent kan jeg godt trene de litt i prating. jeg har en sånn stemme som dyr liker, og dyr liker meg også, litt personlighet og sånn det kommer an på. jeg vet hvor oslo s er, jeg kan ta tog. tror det går tidlig, men skal sjekke for 100% sikkerhet for din skyld. når kan du møte meg? og den sanden er viktig, for jeg tror ikke kattesand går, hahaha. det hadde vært litt morsomt da, men det får vi ha til en annen gang. eller hva sier du? jeg heter lena marie. vi kan ta en kopp kaffe, på 7 11 eller lunch hvis du vil, trenger jo litt info om dyrene. hva heter fuglene mine? kan jeg navne dem selv? lyder de navnene sine? snur de seg når du roper? jeg kan tenke på navn på toget i morge, får god tid, haha. kjører fra sande, hviss du vet hvor det er? er ikke så langt da, vil ha et godt hjem for dyrene. frisk luft og mosjon er bra.er de glad i å gå på tur. kan man ta med buret ut? liker vel frisk luft som alle andre hehe. men nok om det. send nummeret ditt så tar vi det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kom å fortell meg at det ikke vil bli noe problem med 5 katter i huset når det kommer 2 fugler. Kattene sitt jakt innstinkt våkner da dem ser fuglene, samme hvor snille kattene dine er. Katter er og blir rovdyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke skjønne annet enn at dette er bare tull:) Synes egentlig denne var litt morsom:) ler godt nå:)

 

En artig avslutning på en mandagskveld for min del:)

 

God natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor tre? skjønner ikke det. holder ikke to for deg. jeg vil bar ha to. en er for lite, to er passe da kan de kose sammen og ha det bra . tre er for mye da føler en seg utenfor og kan bli lei seg. eller hakket og hakket på men vet jo ikke sikkert. og kanskje to gutter og en jente eller tre av samme kjønn tenkte du? jeg tror tre blir en for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å lese fortsettelsen i morgen:)

 

Dette var en god en, som ikke gikk utover personer:) I like:)

 

Hilsen 23:59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...