Gå til innhold

Noen som har begynt å kjøpt inn ting a?=)

Anbefalte innlegg

Jeg har bare kjøpt litt klær, men venter mere til jeg får vite kjønnet:)

ellers kjøpte jeg av venninna mi hennes maxi cosi bilstol igår..den var kjempe fin...=) ellers har vi det meste, jeg har gutt fra før å typen min har en datter, så venter bare på at jeg skal kjøpe vogna rundt April=0)!!

Men gleder meg kjempe masse nå =) er 14+1 uker nå da...litt tidlig men kos allikavel:)

Fortsetter under...

hei du..=) har bare en body som vi fikk t jul. ellers ska vi kjøp en bilstol,vugge,bæresele av søskenbarne mitt=) kjekt å få kjøp ting litt rimligere.. =) dæm veks da så fort ut av ting å .. he he.. glæde mæ masse t å handle inn ja =)

Jeg har bare kjøpt en liten dress. Synes nesten alt tøy enten er rosa eller blått og får ikke vite kjønn før i midten av februar så blir ikke så mye jeg kan få kjøpt på salg:-( Større ting venter vi med tror jeg, men satser på å låne en god del av venner og kjøpe brukt, så vognen blir nok noe av det eneste som er nytt.

Hehe, det er jammen ikke lett å la være å handle nei, det er så mye fiiint! Men som dere sier er det lite som er kjønnsnøytralt så på klesfronten har jeg ikke tatt helt av enda;)

Vi har ingen barn fra før, men noe utstyr skal vi overta av venner og familie. Finn.no er jo også en fin plass å finne ting:)

Vogn og bilsete ville vi ha nytt så det har vi handlet nå i januar på tilbud. Ble et Maxi Cosi Cabriofix sete med base og en lekker brun Simo Kombi vogn. Veldig fornøyd med begge deler! :)

Sikkert noen som synes det er tidlig, men jeg syns faktisk det er godt å få unna noen av de største utgiftspostene tidlig. Vugge har foreldrene mine kjøpt inn med tanke på å ha den som generasjonsvugge, så vi blir nr 2 som bruker den:)

Nå gleder jeg meg bare til ordinær ul så vi kan se kjønnet på den lille huleboeren vår. Blir litt lettere å handle klær o.l da tenker jeg:)

Annonse

Ja da slår jeg dere nok i shopping her ja hehe. Jeg og mannen har 2 tenåringer hver fra før, så vi har virkelig tatt av da dette blir det eneste barnet vi kommer til å få sammen. Mistet i uke 14 i ma i juli og da hadde vi nettopp kjøpt ny seng med stelle-matte over senga, dyne,sengekant,lekegrind(den nye typen som er fleksibel) video babycall, fisherprice sittestol,babybjørn bæresele, bleiebøtte. Når jeg nå ble gravid igjen og etter min 3 ul i uke 13 fikk beskjed om at alt er flott og dette ville gå veien feiret vi med nok en shoppingrunde. Bestillte emmaljunga Mondial duo i creme leather m matchende stelleveske,Maxi cosi bilsete med base til isofix, ammepute kurv-krybbe og helseteppe(alt untagen vogna var på salg) Så her blir det mye nytt. Har dessverre ingen å arve av, og de venninnene som har små, venter flere. ellers har de andre solgt alt for lengst. Bor og på en liten plass, så reise land og strand for å kjøpe brukt gidder vi ikke. Og så lenge økonomien da tillot dette pga 2 ferier som ble avlyst osv så brukte vi heller pengene på utstyr. Nå har vi fått massse av det veeeldig billig da. Gøy å sitte å se på alt utstyret. Tøy har vi ikke handlet pga lite kjønnsnøytrale klær så venter til midten av feb.når vi skal på den ordinære ul.

oi det får en si, da har jo dere det meste da;) men er nok godt det vil jeg tro =)

jeg kjøpte bare noen "labber" til babyen idag, kos å bare kjøpe litt om du kommer over noe søtt =) men som dere så venter jeg til jeg får vite kjønnet.. i feb..:)

men gleder meg masse til å virkelig få i alt sammen =0)

Lykke til alle sammen :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...