Gå til innhold

Det er vel ingen som har født enda?


februar baby!

Anbefalte innlegg

Vi har jo fortsatt noen uker igjen.

Mannen min er bortreist til 18 januar, så håper inderlig det ikke skjer noe her enda.

Har termin 15 februar(førstegangs fødende),så lille gutt må bare holde seg inni magen altså!

Nå er det jo få som føder prematurt, men man vet jo aldri.

 

Vet noen om man merker at hodet fester seg?

Min ligger med hodet ned, men ikke festet enda.

 

+ Har dere februarjenter begynt å bli utålmodige enda?

 

2 uker igjen på jobb, så blir det å dulle hjemme, med klesvask, yoga og OL sendinger:)

Fin avslapning før alpingutten vår kommer:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ingen fødsel hos meg enda. Har hatt en del nedpress og modningsrier. Hodet ligger ned, men ikke festet. Skal ikke ha før den 21 feb. Kjenner jeg begynner å bli nervøs, for om to mnd er jeg uansett mamma! Hjelp meg den som kan:)

 

Har ikke så mye i orden heller enda, siden vi kjøpte hus før jul, og driver på med oppussing. Så håper vi får oss inn før ungen bestemmer seg for å komme:)

Er sykemeldt fram til jeg skal ut i perm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her er det heller ikke kommet noe baby enda :) Er vel greiest at han holder seg inne iallefall 1-2 uker til. Termin 6. februar her, så nå nærmer det seg virkelig :D

 

Mange sier at de merker mer press ned i bekkenet når ungen har festa seg. Magen synker jo, og at det derfor også blir lettere og puste. Mens andre merker det ikke.

Var hos JM for 2 dager siden, og hode har heller ikke festa seg her.. Vet dere om det har noe å si for når man vil føde? Om det er letter å gå overtid dersom hode ikke har festa seg? Lillegutt har ligget lenge nede med hodet, så håper han snart fester seg :)

 

Begynner å bli veldig utålmodig her. Har så lyst å møte han nå! Men må vel bare smøre oss med tålmodighet :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er vel sånn at etter uke 35 ca, så begynner magen å synke mer, og da håper jeg han fester seg etterhvert.Har ikke lyst til å føde enda, for vil at han skal være mer ferdig liksom+at jeg er jo ikke ferdig med forberedelser! Så satser helt klart på februar her!

 

Alle spør om jeg gruer meg til fødsel, men jeg gleder meg faktisk og gleder meg også veldig til å møte lille babyen vår:)

Gruer meg jo selvsagt til smertene og det ukjente, men føler meg godt forberedt, så det får bare være endel av jobben det er å føde barnet vårt.

 

Lurer på hva jeg skal gjøre i ventetiden?

Kan ikke vaske klær og ligge på sofaen hele tiden..

Det får bli OL sendingene med Aksel Lund Svindal...:)

 

Vi får følge hverandre fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :o)

Ingenting som har skjedd her ennå heller. Har termin om 1 mnd (10 feb), så er jo en stund til ennå :o)

 

Har hatt noen sterke kynnere, og for en uke siden var vi innom sykehuset en tur. Har begynt å modnes, så hun sa at det kan gå dager, men det kan også gå uker.

Så regner med at han holder seg inne noen uker til,

 

Jeg er sykemeldt frem til permisjonen starter og har fått beskjed om å ta det med ro. Så kanskje jeg skal finne en bok å lese eller noe :o)

 

Ja, vi må følge hverandre :o) Spennende tid i møte. Men regner med at jeg ser dere på 3 trimester også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Holder på med de siste forberedelsene nå. Er ikke lenge igjen nå ( termin 11 feb), syns tiden har gått utrolig fort. Gleder meg veldig til fødselen er overstått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Høres ut som det er mye som skjer der nede fremover ja..

Håper inderlig ting går naturlig og at det starter av seg selv.

Har også en del kynnere, men ikke noen andre vondter, foruten at jeg blir fort sliten og anpusten.

 

Har foresten hatt endel stikkinger i underlivet/livmoren. Har noen av dere det?

Er det vanlig? Kan komme plutselig når jeg går eller holder på med noe hjemme.

Dere som er i permisjon, kos dere og slapp av og nyt å kunne sove lenge og ta det med ro.

Jeg begynner med fødselsforberedende akupunktur på torsdag.Kan gi dere tilbakemeldinger på hvordan det går.

 

Spennende å se når vi februarjentene føder! God natt:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei !

Ikke lenge igjen. Venter nr 2 den 10 feb. Føler meg ganske klar til fødsel nå. Lille jenta er ganske livelig og føles som hun presser seg nedover hele tiden. Har også hatt en del stikkinger i livmormunnen. Er nok modning tror jeg. Føler at vannet kan gå når som helst. Hadde rier sist. Har også hatt masse kynnere lenge i svangerskapet, men det har liksom gitt seg...hmm...

Har tenkt litt på akupunktur jeg også. Brukte 12 t med førstemann, så jeg håper inderlig at det tar kortere tid denne gangen.

 

Må jo si at jeg både gleder meg og gruer meg til fødsel. Men det skal bli så deilig å få det overstått og gleder meg til se jenta mi.

 

Lykke til alle februarjenter. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke født nei.

Har ikke termin før 24 februar, så han lar nok vente på seg.

Hadde termin 24 januar med jentene mine og de kom 8 januar og 14 januar i 2001 og 2003.

 

Håper lillegutt vil være minst like snill som sine storesøstre når det gjelder å melde sin ankomst.

 

Bare jeg kommer meg midt inn i uke 37 så er han hjertelig velkommen.

Tror jeg kan bli et prakteksemplar på utålmodigheten selv om ikke så alt for lenge.

 

Hatt og har fremdeles et tøft svangerskap og det hadde liksom vært typisk om jeg nå skulle gå over termin.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg iallfall:O) Termin 20. februar, så han skal minst få holde seg i magen til litt over månedsskiftet var planen. Men etter det skal jeg prøve alt som finnes av kjerringråd...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke jeg heller :) har UL termin 1 feb, men min egen termin er 14 februar, time will show :) er mitt 2 svangerskap, jeg har også en del stikkinger og lurer fælt på hva det er, kan ikke huske jeg hadde det sist :) begynner å bli litt lei den store magen så egentlig håper jeg UL termin stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at det skal skje noe snart. Mensterminen min er 21. januar, ul termin 1. februar. Synes det ser ut som magen skal synke ned litt til, og hodet hadde ikke festet seg på kontroll mandag forrige uke. Ser etter slimproppen hver gang jeg er på do;) Har vært så sikker hele tiden på at hun skulle komme litt før tiden, men er litt usikker nå. Har på følelsen at jeg må gå over tiden.. Blir spennende å høre hva jordmor sier på kontroll på mandag. Babyen kan hvertfall få komme når som helst nå om hun vil, hun vil uansett ikke være prematur.

 

Lykke til alle sammen! Det nærmer seg med stormskritt;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...