Gå til innhold

April: Veietråd for aprilklubbdamer som skal se lekre ut i bikini til sommeren :-D


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Yooohooooo... Kommer rett fra vekta *ivrig* Ned 1,3 kg siste uke = 10.1 kg siden oppstart på nyåret. Jeg svever (haha). Neste uke skal jeg nok forberede meg på en skikkelig nedtur. Da kommer nemlig snart mensen og det pleier å gjøre kraftog utslag, av og til til og med opp. Frusterende selvom jeg er klar over hvorfor. Så så skjør er altså motivasjonen. MEN det får jeg tenke på neste uke. Nå skal jeg bare sveve videre inn i denne uka.....:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg har ned 1.1 kg, til tross for reise i helga, med masse god mat og ingen trening -bortsett fra stemmebåndene og kanskje litt magemuskler.. -har vært på korweekend og øvd masse-masse-masse. Kanongøy!!!!!

 

ca 7 kg ned siden før jul for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg og, Synne!! Kjempebra!! Er gøy når det går så bra, Vi må huske dette når motbakkene kommer..... for de kommer :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en positiv start på uka, tross tantebesøk.... Har kvittet meg med nye 800 gram!! *lykke* Snikveide meg tidligere i uka nemlig, og da hadde jeg gått opp 600 gram siden mandagen... *ugh* Så det var veldig positive nyheter på vekta i dag tidlig.. :D

 

I underkant av 8 kg siden før jul da.. Og 4.7 kg siden 11.januar. Det går sakte men sikkert nedover.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba, Synne!!! Flott resultat forrige uke. Bare å glede seg til neste uke når tanta har dratt....Jeg har gått ned 0,6 kg sist uke.(totalt 10,7 nå) . Var mye på farten forrige uke med dårlig planlegging av mat, så det ble litt halvveis...for sjelden og feil mat...Innsatsen er bedret nå ( men MÅ ha halspastiller heletiden pga supersår hals i dag..) Sta på i uka som kommer Synne! Dette er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj... Bare ned 500 gram denne gangen... Skikkelig nedtur. Hadde håpa på mye mer, for har vært en racer til å trene siste uka, pluss spist sunt og nok. JAja.. Kanskje neste mandag... Men nå ligger jeg litt bak skjema, og må ned 1.5 kg på ti dager hvis jeg skal nå målet mitt til den 11/3. (Da skal vi på minicruise til Kiel)..

 

Nåja. Skal vel være glad det gikk nedover i det minste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra nedgang det da Synne! Bedre enn meg i hvertfall. Bare 200 g - men det er jo ikke opp..... :-( Må sjerpe meg nå altså. Innhente motivasjonen kan man si. Totalt er det nå 10,9 kg ned. Må stå på jeg og for å nå målet mitt innen 1.4 - har et par kg igjen dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står vekta i ro i dag. Null gram ned. Ingen cm mindre.. *sinna* Har trent som bare juling hele uka og spist sunt. Kanskje litt mye i helga, men det har iallefall vært sunt det jeg har spist. GRRR!!! Trodde ikke jeg skulle få stillstand før om 6 kg til... Jaja.. Får bite tenna sammen og fortsette. Har vært på trening i dag allerede.

 

På torsdag drar vi til oslo, for på fredag er det tur med jobben til gubben, med Kiel-ferga. Så spørs om det blir noen nedgang neste mandag heller...

 

Spørs nok om ikke 1.5 kg blir litt mye å gå ned frem til torsdag, ja... :s Så da når jeg ikke målet mitt likevel :( Jeg som trodde jeg hadde satt et realistisk mål der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er i samme bår vi da (ikke helt bokstavelig siden siden du akkurat nå er på Kielbåten). Var så sur at jeg rent glemte å legge inn resultatet har på mandag. Samme resultat som deg - ikke et gram ned....HMF...Hadde jo vært (ganske) flink hele uke og. Hmf..var så sur at jeg vurderete å slutte med hele greia (genial ide!!), men tenkte at jeg fikk samle krefter til en skikkelig god uke. Hittil har det gått fint, men utfordringen er størst fra kl 18 og utover i dag......og nå er jeg liksom ikke helt på god gli heller....Har i hvertfall bestemt meg for å spise et Freia påske egg i dag - for de har jeg siklet på siden de kom i butikken. To ganger har jeg stått med en eske i hånda denne uka....og lagt tilbake. hadde vel ikke tenkt å spise de før helga, men hadde en ide om at det var greit å få de i hus...(ennå en genial ide...) Håper i hvertfall du koser deg på tur da, Synne. Masse sunn mat på buffen der også da. kanskje det ikke blir så galt som du tror. Løsningen på sånne turer må bli å kose seg uten å gå fullstendig amok tenker jeg. Har inegn problem med å se meg selv innvilge meg kose helg på en sånn tur for så å ta igjen alt digget jeg har klart å la være siden jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johoooo...Ned 2.2 kg. Endelig lønn for strevet. Totalt 13.1 kg nå. Det merkes på klr, i trapp og på humør :-D Har faktisk fått mer lyst til å sy igjen og begynte på prinsessedyneprosekt til vesla i går. Skal brodere, men sliter litt med software utfordringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helledussen så god du er!!!!!! Du raser jo bare rett nedover du!! Jeg hadde gått ned 500 gram. -MEN det som var kjipt, var at jeg på torsdagen hadde gått ned 1.1 kg..så hadde jo faktisk gått opp 600 gram på 4 dager... *dåne* Men så har vi jo vært på Kiel-ferga også da.. Med rikelig med alkohyl..

 

Jeg hadde jo store planer om trening og allskens. MEN. Jeg ble da skikkelig syk på denne turen. Feber og hosta til jeg kasta opp, og lungene vrengte seg. Sov tre timer fredag ettermiddag og hele lørdagen fra 13-18.30 ble tilbrakt på lugaren.Nettene lå jeg våken og hosta.. Søndag satt vi 5 timer på flyplassen og venta på flyet vårt. Faktisk så sliten at jeg sovna der jeg satt på benken...!

 

Så tror jeg skal være fornøyd med min halve kilo, sånn tross alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke noe jeg!?!?! Har jo gjort same innsatsen som hver eneste uke....og denne uka har jeg gått ned 2.2 kg!!!! Er det noe galt med vekta mi eller?? veide meg flere ganger for å forsikre meg.....Nå er jeg altså oppe i totalt 15,3 kg. Skjønner det ikke selv. Føler meg egentlig ikke tynnere, men mer "normal". Det er ikke så grusomt å ha på seg olabukse lenger og det er lettere å "sprette" opp fra sofaen (haha)...Og det var jo i grunnen det jeg ville.....men jeg har altså like mye igjen. Men, det er jo en milepæl å være ca halvveis da.... :-))) Hvordan har din uke vært Synne? Kommet deg etter båtturen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ned en kg her! Og formen er stigende, men ikke optimal. Og i dag som jeg endelig følte jeg var klar for å trene igjen, så har jeg fått hodepine på grensen til migrene.. Festlig! Skal lege meg nedpå nå og håpe at det går over.. Blæh!

 

Det er jo helt fantastisk hvordan du har truffet på opplegget ditt da! 2.2 kg ned!!! Hallo??! Kan du ikke sende sånne vibber hitover også?! JEg og vil ha sånne resultater!! Jeg har også 15 kg igjen, men det tar nok lengre tid enn med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...