Gå til innhold

Har babyene deres fått navn?


semalilla

Anbefalte innlegg

Bestemt navn ennå? De fleste vet kanskje kjønnet, så da er det vel naturlig å tenke på navn. Det hadde vært gøy å høre hvilke navn aprilklubben har valgt! :)

 

Vi venter jente, og hun skal hete Freia. Vi har en jente fra før som heter Ronja. Hvis det skulle vise seg å være gutt, skal han hete Falk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UL sa jente, så da får vi jo håpe på det!! :)

Synes det er vanskelig med jentenavn, men har jo seff gjort meg noen alternativer som vi kan bruke til nå i hvertfall. Disse er: Rebecca, Kristina, Olivia, Eveline, Maria eller Ester... Må jo ha et som passer til soresøster også, så er mange jeg egentlig ikke "kan", hvis det skal matche sammen, noe vi vil satse på:) Jeg liker kanskje best Olivia, men mannen er ikke helt overbevist enda på det :(

Så vår konklusjon så langt er å vente til baby er født. :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir oppkalling her i gården, så navnet har vært klart i nesten 15 år ;-) Kommer ikke til å "bruke" navnet før hun blir født, selv om de har sagt at det er jente på to UL. Burde kanskje finne et guttenavn for sikkerhets skyld?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter jente, og tror vi skal kalle henne Viktoria. Kjæresten min så seg faktisk ut dette navnet for et par år siden, og det var sikkert derfor han før ul sa det var en liten jente der inne :-)

 

Foreløpig går vi og kaller henne for vesla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten bestemt, men jeg venter til hun kommer ut før jeg med sikkerhet kan si hva hun skal hete. Og det er jo ikke 100% at det blir en jente...

 

Foreløbig heter hun Albertine Blom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi driver med oppkalling.. Har 2 jenter fra før: Emilie og Lilli Elvine. Brukte to på Lilli Elvine fordi vi ikke trodde det kom flere..... Helbom. Vi vet ikke kjønnet da UL ikke klarte å vise dette klart, men formen på magen og kvalmen tilsier en jente til. Blir det jente har vi "brukt opp" de fine jentenavnene i familien untatt svigermor sitt Elisabeth. Problemet er at første kjæresten til mannen het dette og han vil ikke bruke det fordi det vekker vonde minner. Blir det gutt har vi navn som odd (upraktisk internasjonalt), ole, severin og sånne navn.. Bare Johannes som vi evt liker.. Jentenavn som er igjen er margit, borgny osv... Jippi:-) hehe.. Men vi finner nok et i slektene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter en liten gutt og har blitt enige om at Emil, men så gjenstår det da å se om han er en liten Emil når han blir født, eller om vi må i tenkeboksen igjen, er jo ikke alltid at navnet passer når babyen kommer. Foreløpig kaller vi han bare lillegutt og lillebror.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jo allerede røpet navnet (på "Skravle" laaaang tråd), men hun skal etter planen hete Wilma :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 18 april og venter en liten gutt...jeg kaller han for Isak og håper at pappaen liker det like godt som jeg har gjort nå i lengre tid.

jenta vår på 14 mnd er oppigjenkalt etter sin oldemor på farsiden,så jeg håper at jeg kan slå igjennom med Isak.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter ei jente, og har nesten bestemt oss for Hennie. Skal ha to navn, så hva det andre blir, vet vi ikke enda. Har mange forslag, men vanskelig å bestemme seg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror muligens det blir Max, har alltid vært et navn jeg har hatt i bakhodet. Eneste "problem" er at hele familien til både min samboer og meg synes det er et ganske så håpløst navn...Men men det er vi som skal like det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max er en av mine favoritt navn, kjempfint:) Jeg ville ha Max eller Oscar om det var gutt dennne gangen opplevde også sånne reaksjoner som deg:)

Max er også veldig fint sammen med et annet navn men da må man jo like dobbeltnavn. Syntes blandt annet Max Emilian er veldig fint. Forige gutten min heter Leon og da var det også mange som syntes det var rart(før trenden begynte) men når de blir kjent med barnet syntes alle det er nydelig og passer helt perfekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kaller han foreløpig lillegutt.. Men har en liste.. Karsten, Sivert og Elliot er på topp tre... Nysgjerrig på hva folk synes om Elliot, har aldri hørt om noen som heter det, men synes det er utrolig fint, å enkelt! Åsså er det internasjonalt, om det skulle bli en liten reise-gutt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke bestemt oss, men har flere forslag.

Selma, Elise, Mille, Synne og Tuva, Det er mulig det blir noe helt annet når barnet er her. Med førstemann hadde vi hundre forslag og fikk ikke bestemt oss, men begge var helt enige i det vi så den lille prinsessa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår gutt skal hete Michael eller Nicholas :) Vi er fortsatt litt uenige, så får se. Termin 19.april. Viss han skal få dobbeltnavn blir mellomnavnet;Leander :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...