Gjest Skrevet 5. januar 2010 #26 Skrevet 5. januar 2010 Nei så absolutt ikke! Jeg er sammen med en som er 15 år eldre enn meg jeg:).Jeg er straks 33 og han er straks 48:)).Jeg liker litt eldre menn,men det er jo en grense da! Hadde ikke villet hatt en som er eldre enn min da! Han forrige fyren jeg hadde er 12 år eldre enn meg:).Og da jeg traff han,altså x`n var jeg ikke mer enn 19!!! Og han var 31!! D er verre hehe..
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #27 Skrevet 5. januar 2010 Glemte å si at da jeg ble sammen med min nåverende samboer så var jeg bare 27 1/2 og han var 42 1/2:).Har vært forlovet i 5 år:)).Forlovet oss tidlig,allerede etter ca 4 mnd:).På julaften 2004 forlovet vi oss:)
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #28 Skrevet 5. januar 2010 Traff mannen min når jeg var 19. Er ca 6 års forskjell Nå er vi gift på syvende året og har to skjønne barn..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. januar 2010 #29 Skrevet 5. januar 2010 hehe, den var moro:) Når i februar da? Vi har vært sammen siden 15 februar 2002
lego Skrevet 5. januar 2010 #30 Skrevet 5. januar 2010 26 februar er datoen vår. Februar har blitt mnd vår liksom da, med store "begivenheter", noe ved tilfeldigheter og noe planlagt
Ranveig R Skrevet 5. januar 2010 #31 Skrevet 5. januar 2010 Ja, 3.gang:),pass snuten din no Mannen min 39 og eg berre 27, så i løpet av året blir vi sånn der i-20-årene-og-40-årene-par *hehe*. Men det er jo klart det er forskjell på 29 + 40 og 20 + 49 då ) HI: Nei, eg synest ikkje 5 år er stor aldersforskjell. Eg og mannen min blei kjærestar då eg var 19 og han 31, det er no åtte år sidan. Så lenge dåke er på same bølgelengde speler alderen mindre rolle. Det kan sjølvsagt bli problematisk om mannen har tenåringsbarn og føler seg ferdig med bleieskift, mens du er midt i den mest verpesjuke perioden, men som sagt - er dåke på omtrent same plass i livet er ikkje alderen det store problemet.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. januar 2010 #32 Skrevet 5. januar 2010 Å, hehe. Så morsomt da:) gift eller barn i februar å da? hehe. Vi har vel spredt ut det over flere mnd. Møttes i februar, forlovet i april, gift i juni, mellomste er født i juli, yngste i august og eldste i september. Hehe, så vi har nesten hele året fullt
Tante Gustava Skrevet 5. januar 2010 #34 Skrevet 5. januar 2010 Nei. Ble sammen med samboeren min når jeg var 27. Han er 7 år eldre enn meg. Vi er fortsatt lykkelig sammen nå 6 år og 2 barn etter Alder er bare et tall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå