Gå til innhold

Da takker jeg for meg denne gangen....

Anbefalte innlegg

Har vert blødninger siden før helgen, å etter lege besøket idag tror jeg neppe det er noe mer...

Legen sa at siden jeg har hatt vanlig (mye) mensen blødninger,å mye blod levringer samt noe litt mer uforklarlig så er det nok en abort...er ca 5-6 uker på vei å en ul er vist for tidelig sa han...så skulle ta en graviditets test om ca en uke for sikkerhets skyld.

Men føler meg ikke gravid lenger, ingen ømme bryster eller noe kvalme så er ganske sikker på at dette var over.

Men tar det ikke så tungt....har en sønn på 2.5 år som vi koser oss masse med !!, ønsker oss en til men har ikke hast verk...det kommer når tiden er inne for det.:-)

Første gang jeg har mistet,å skjønner mange opplever det en gang uten at det betyr noe videre så vi prøver igjen over nytt år ;-)

Masse lykke til med dere som skal levere flotte barn i August !!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141190501-da-takker-jeg-for-meg-denne-gangen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

var på ul da jeg var 5+6... så til og med hjerteslå...

Leger er ufølsomme og kyniske.... min lege har hele tiden sagt at jeg sku bare komme tilbake for utskrapning, for har hatt blødninger.

Men siden vi ikke viste om vi skulle ha babyen så ringte jeg til gynekologisk på ullevål, og da tar de en ultralyd av deg.

så sjekka det da jeg.... var greit med en tidlig ul.

Men skal ringe oslo akutten for å få en ul til... blør her og.

Bare ikke gi deg!!! Man har krav på ordentlig oppfølging=)

Hei,

jeg synes du skal ringe en privat legesenter og bestille en ultralyd time.

Jeg har hatt blødninger i over en uke, og ble veldig bekymret. Så ringte jeg til Oslo akutten , og fikk time samme dagen.

Jeg er i uke 6 og fikk sett babyen min og et bankende hjertet ! Stor mulighet for at du ser det samme :)

Ikke gi opp - tenk positivt :) Alt vil ordne seg !

Krysser fingrene for deg !!!!!

Lykke til !

Hmmmmm....ja kansje jeg burdte ta kontakt med en privat lege!

Jeg er sååååå sinnsykt itvil.

Ga igrunn helt opp den dagen jeg var hos legen men nå føler jeg at det fortsatt er noe der!

Har ingen kvalme eller noe bare veldig veldig trøtt.

Skal gjøre det jeg!!!

Tusen takk for dyttet jenter...... ;-).

Graviditets testen sier jeg fortsatt er gravid....det er jo litt rart....kansje!?

graviditetstest sier deg ingenting... man har jo hcg i seg lenge etter en abort... er så lite som skal til før den testen slår ut positivt.

men du har vel hørt om alle de som har hatt mensen under graviditeten?

er noen det =) og vi er alle forskjellige vet du.

er heller ikke kvalm eller noe :) bare trøtt.

Gå til en privat lege, der får du al hjelp du trenger + litt til :)

Masse lykkr til=)

Hvis du føler at det er noen der fortsatt, burde du hvertfall ikke gi opp!

Jeg vet at det kan være vanskelig å høre sånt fra en lege, men det kan hende legen din tar helt feil. Det er noe hva og hvordan du føler deg. Jeg også var veldig redd for blødningene mine, men nå som jeg leser mye at det er mange andre som har hatt blødninger tidlig i SV og har gått bra i ettertid, roer meg ned veldig - men jeg innrømmer at jeg kan være litt deppa noen dager.

Men ta og bestill en UL time, og si fra hvordan det går :) Det er bedre å få bekreftet enn å gå rundt å tvile !

Jeg har ikke mye kvalme jeg heller, er bare trøtt heletiden. Brystene kan være ømme den ene dagen og mindre den andre dagen.... det er forskjell fra menneske til menneske ...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...