Gå til innhold

Treff for oss over 30 i Lørenskog, Strømmen, Lillestrømområdet?


2babyer

Anbefalte innlegg

Har nå satt opp treff på Sommerhaven kafe kl 12.00. Ønsker noen endringer på tid og sted er det fint hvis det meddeles her slik at vi får med så mange som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres kjempe koselig ut :-) Men siden jeg jobber fullt, så blir formiddagstid vanskelig å få til. Blir veldig gjerne med på treff på kveldstid :-) Er 32 år, bor på Skedsmokorset og venter barn nr.3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Det er klart alle kan møtes uavhengig av alder! Vi har jo til felles at alle er gravide, det holder det :-) Bare gøy jo flere vi er!

Hvis de fleste ønsker å møtes på kveldstid, så kan vi det. Kom med innspill om tid og sted ( er ikke så kjent i Lillestrøm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Super koselig med treff :-) jeg blir med etter 20 januar om det blir treff da... Borte frem til det :-). Bor på Skedsmokorset og venter nr 2 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært mye i Lillestrøm, men hvor er Sommerhaven kafe? Jeg kommer kanskje, dersom jeg rekker det. Skal på jobb 4 timer først.

 

Sist jeg møtte på treff møtte bare jeg og ei til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du det tenkte jeg og! Så måtte søke opp jeg. Ligger på torvet. Nederst. Like ved Fryd (om det fortsatt er Fryd der)

 

Var sååå fint sist treff at;) Så at ei som skulle komme hadde hatt tidlig vannavgang og var på ahus!! Teller som god grunn det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også. Så fint at du har sjekket, Molait, hvor cafeen ligger, har heller ikke vært på Sommerhaven cafe før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg får dessverre ikke kommet i morgen da jeg ligger rett ut med virusinfeksjon. Håper det blir et treff til. Lykke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner fortsatt ikke hvor denne kafeen er jeg. Ligger det inne på senteret eller ute på torvet? Litt vanskelig å få møtt opp dersom jeg ikke vet hvor det er..hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut på kartet som om det lå omtrent ved Sveum/Rasmussen, altså på kortsiden. Adr er Torvet 6.

 

http://bedrift.na24.no/Map.asp?Address=Torget+6+3%2C+2000+Lillestr%F8m

 

Om link ikke funker så søk shæl! :)

 

Kan da ikke være så vanskelig å se om man ser seg rundt tror eg. Ellers så spør man bare noen. De har sikkert skilt også...

 

Nei men kommer en tur jeg. Skal uansett på jakt etter rød spidermanlule i str 3-5 år...sukk. Gutten er helt fortviltet nå. Hver dag lurer han på hvorfor mamma ikke har kjøpt sånn i butikken. Håpe de har på city (baaahahaha ls torv!..leeenge siden jeg har skrevet/tenkt city nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme med sykt barn i dag, så kan desverre ikke komme. :(

Jeg har gledet meg mye til dette, så håper at det blir flere treff framover. Dette er det andre treffet jeg har meldt meg på og ikke får gått på, så satser på at alle gode ting er 3.

Kose dere masse dere som skal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om folk kommer jeg. Altså kan folk sette opp et "jeg kommer selv om jeg kommer til å fryser ræva av meg"-opprop?

 

Nei men er borti 25 minus her og drar ikke ut dersom det ikke kommer noen altså.

 

 

Kjedelig med sykdom for dere to andre da:( God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke kommet. Mannen har bilen så jeg rekker ikke komme. Desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...