Gå til innhold

dere som er på facebook,meld dere inn her :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg å er 11 uker i dag! men som en del andre her, så kommer jeg til å vente litt til, kanskje til etter jul.. greit å få fortalt det til nærmeste bekjente før det blir formelt på fb.. kompiser av samboeren veit ingenting heller, så syns han burde få muligheten til å fortelle dem selv uten at jeg avslører på fb..

Annonse

Kan det være en idè med hemmelig gruppe? Sånn at den ikke vises til andre enn de som er medlem? Jeg har absolutt ikke tenkt å annonsere på Facebook, hverken nå eller senere... Men hadde vært moro med en hemmelig gruppe, bli litt mer kjent med folk i samme situasjon, og faktisk se litt mer av personene enn bare et nick. Hvis noen vil lage hemmelig gruppe så si fra da :)

• 2 uker senere...

Jeg henger meg på den samme greia. Selv om nyheten er spredd for alle vinder. Føler jeg bør vente til tidlig ul over nyttår. Engstelig og føler meg nesten ikke gravid før jeg ser beviset. SÅÅÅÅÅ stor forskjell fra forrige graviditet.

jeg heller kommer ikke inn på den hemmelige gruppa, kommer bare tilbake til min egen hovedside.. lurer på om man må bli invitert inn i gruppa for å få tilgang til den, men ikke helt sikker på hvordan det fungerer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...