Gjest Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Første gang for meg i år, og kjenner ingen som skal på dette julebordet. Trenger litt tips;)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 på vårt julebord hadde jeg på meg en kjole med glitter på De andre hadde alt fra kjole, til tunika og tights eller bukse og en fin topp.
Gjest Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Fortrinnsvis klær...... ;-) Næh... det blir vel noe svart, tenker jeg...
Gjest Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Så da er det egentlig ingen "kode" da, bare at det er kledelig og litt finere enn hverdags? Betryggende å vite at jeg forhåpentlivis ikke kommer til å dumme meg ut i klsveien da;D
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Har nettopp funnet julebordkjole og jeg ER så fornøyd (jeg som hater å lete etter tøy siden ingenting passer lenger). Ble sort nedenfor knærne kjole med silkebånd under bysten og litt tyll som stikker ut nede, spaghettistropper. Siden armene mine ikke er så flotte lenger kjøpte jeg en sort bolero i samme stoff som kjolen også. Enkelt og greit og kan dresses både opp og ned og jeg kan forhåpentligvis ha den (og bruke den) lenge ) Syns folk kommer i altslags, men kanskje litt finere enn "vanlige" arrangementer med jobb (om man har noen utenom julebord).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå