Gå til innhold

Hva vil dere beskrive som skjemmende "huslukt" når dere kommer hjem til noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røykelukt!

Dyrelukt - katt eller hund

Sterk matlukt, særlig stekt løk

"fuktig", innestengt lukt

Skrevet

Våt hund

Innestengt soveromslukt

Gammelmannslukt, type ikke vaske hår/klær/ kropp mer enn hver 14. dag

Får i kål

Sterk parfyme

Skrevet

Sånn skikkelig innestengt, fuktig luft, typ "her har vi ikke lufta på et par uker"..

Skrevet

Jeg måtte en gang dra til noen for å få underskrift på en skademelding etter en påkjørsel og det som venta meg av syn og lukt i den leiligheten, står for meg som et mareritt den dag i dag...

Det såg ut som et reir der inne! Masse støv og skitt og folk som sov overalt.

Det var kjempevarmt og lukta søppel i hele leiligheten, og jeg greide nesten ikke å sitte i sofaen. I tillegg var det steik-os som låg som et teppe der inne.

Gutten som hadde kjørt på meg, satt i en utgammel kontorstol og plutselig falt ryggen av den. Jeg tror det levde noe inni sprekken mellom setet og ryggen for det virvla noe opp der som stakk avgårde...

Svogeren min var med meg og han hadde prøvd å holde pusten så lenge vi var der. Blå i fjeset var vi, da vi endelig kom oss ut.

Usj, det var helt for j&(/&g der inne. Så varmt pluss søppel som skulle vært kasta for ei uke siden, er ei forferdelig lukt!!

Skrevet

Røyk, spesielt sånn innrøykt lukt.

Kattedo inne stinker uansett hvor mye luktfri kattesanden er..

Innestengt luft, folk som aldri lufter ut. Æsj..

Skrevet

er nok kattedo,bleier og gammal røy ja.. uusj!

Skrevet

ikke gammal røy... men gammal røyK!! hehe...

Skrevet

Bor i gammel blokk - lukter mugg i oppgangen her ja. Lite jeg kan gjøre med det desverre, men er enig i at det er lukter heslig.

Matsøppel!! Det er det værste jeg vet. Vil spy!

Skrevet

Pinnekjøtt og stekt fiskemiddag + bæsj av alle slag (baby, katt, hund). Ellers støtter jeg opp om gammelmannslukt og urinlukt.

Skrevet

Jeoo, bleiene går i sort hundepose og ut så fort som mulig. Er ikke så ille når man har spedbarn som fullammes, det lukter ikke så ille, men skikkelig bæsj må ut så fort osm mulig ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...