Gå til innhold

Hvem inviterer man i dåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmeste familie er vel vanlig, men hva med venner? Jeg har lyst å inviterer litt venner og gjøre det litt stort! Er det vanlig?

Skrevet

Tror nok det har vært mest vanlig med nærmeste familie, og venner kun hvis de er faddere. Men vi har vært i dåp til venners barn uten å være faddere. Nå kan man se på venner som en utvidelse av familien, og man gjør som man vil. Ikke tenk for mye på hva som er vanlig, og hva alle andre gjør. Gjør som du vil :-)

Skrevet

Synes du skal invitere dem du vil jeg og ikke tenke på hva som er vanlig. :o) Det skal vi gjøre når prinsessa vår skal døpes.

Skrevet

vi var 27 voksne og 2 barn-

familie og et vennepar

foreldre besteforeldre tanter onkler søsken av oss

hadde ikke kusiner og fettere av oss

Skrevet

Enig med den som skriver at du bør gjøre som du vil og ikke det som er vanlig :)

Med førstemann inviterte vi store deler av familien og noen venner.

Med andremann skal vi ha kun nærmeste familie. Det var veldig koselig med stor dåp sist, men jeg ble sååååå sliten og koste meg ikke i det hele tatt. Mye stress. Så denne gangen skal vi ha en liten dåpsfest og jeg også skal få kose meg :)

Lykke til med dåpen!

Skrevet

Jeg inviterte dem jeg følte for å invitere.. Inviterte de jeg prater med og har kontakt med - familie og venner. Vi blir ca 30 stk med voksne og barn. Gleder meg!

Skrevet

Med junior ba vi nærmeste familie, våre tanter/onkler som vi har mest kontakt med..

Kommer til å gjøre det med neste også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...