Hikken Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Gaaaah! Den leses nå i snitt 25 ganger om dagen, og hvis jeg hører ordet svuppetisvupp en gang til nå så går den søpla! Har alltid syntes den boka er litt mrosom, men nå blir det litt mye av deg gode kjenner jeg.. Riktignok litt søtt at frøkna sier tittei til all bajse som titter frem fra bak lukene (pop up-versjonen), men fortsatt.. Drittbok! (bokstavelig talt)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 jeg å! her er reglen "bare før han skal sove" med den boka. så kun en gang per dag. eller så blir jeg gal
Hikken Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 Har prøvd å innføre noe sånt jeg også, men det er begrenset hva frøkna på 16 mnd forstår, blir et reint helvete hvis jeg sier nei :-P Har prøvd å gjemme den, si nei, finne andre bøer, men da setter hun seg på gulvet og hyyyler BOOOOKAAAAAAAA!!! )
Strawberrywine Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 hehe.. Jeg hadde ikke hørt om boka før i fjor.. Da var det noen i klassen min på universitetet som dramatiserte denne boka med figurer og lyder.. Etter den oppvisningen kjøpte jeg boka til min datter (da ca 2 1/2 -3 år.) var populær en stund.. hehe.
togutter-08og10 Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Hm... har ikke lest den boka for sønnen min enda jeg, trodde han var for liten. Han er født en uke før din jente. Men han har ingen ord enda. Han liker å se litt i bøker, men har ingen favoritt enda. Og har ofte ikke tid til å høre meg lese heller, vil bare bla fort selv og så videre til ny aktivitet.. Sier hun mange ord eller? Min sier kun mamma og pappa.
Hikken Skrevet 21. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2009 Hun sier mamma, boka, tittei, stjerne, bil, pus, se, bæss pluss masse annet ufoståelig babbel ) Bøker har hun likt siden hun var 10-11 måneder.
togutter-08og10 Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Ja jenter er jo ofte tidligere ute med ord. Min vil helst bare herje og løpe. Men babler mye da. Prøv en annen bok, legg den bort litt så kanskje hun får en annen favoritt. Den ille larven aldri mett som pop up er fin.
Hikken Skrevet 21. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2009 Hehe, tro meg, jeg har prøvd! Skal i bokhandel i dag og se om hun kanskje ser noe som virker interessant. Men takk for tips om lille larven, den har jeg helt glemt! Den MÅ vi jo ha i bokhylla :-D )
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 Ja den boken der ble plutselig borte for et år siden Guttungen hadde dilla på den boka i over et år, skulle leses veldig ofte. Han var da så stor at vi begynte å lese kardemomme by og hakkebakkeskogen. Heldigvis godtok han at boka plutselig ble "borte"
Tøysetipp Skrevet 21. november 2009 #10 Skrevet 21. november 2009 Jeg har bare innsett at så leken er jeg ikke. Ikke til å lese den med innlevelse. Arvingen har boken i to varianter, den ene drar man for å se de ulike fæcene. " Og knappet knappeti knapp.. så var det ti...." Nææææi..Det er ikke aaallllt hun får meg til å gjøre.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 21. november 2009 #11 Skrevet 21. november 2009 Jeg synes den boken er såå søt.. Vi har lest den etpar ganger men jenta mi ble lei før meg..haha.. Prinsessebøker, derimot... De begynner jeg å bli litt lei av, ja..:-)
Odine! Skrevet 21. november 2009 #12 Skrevet 21. november 2009 Hvis du trenger å utvide analrepetoraret, kan du jo prøve denne: http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=b%E6sj&p=1&r=2&cid=187490 (Bæsj av Stephanie Blake) Ellers kan du ta deg en tur til biblioteket og låne med deg diverse som kanskje fanger interessen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå