Gå til innhold

Strek på magen etter at det var en baby inni der..?

Anbefalte innlegg

Noen som har den gravide-streken enda? Jeg kan ikke huske når det er den skal forsvinne helt? Ikke at det gjør så veldig mye akkurat nå da jeg ikke har tenkt å vise fram den dvaske magen min før den er stram og fin til sommeren igjen... Eeeeeeh....?

Men er det noen som har hatt strek og som er kvitt den helt?

Fortsetter under...

Hva skjedde med rockinga di da rima, trodde du hadde vaskebrett til nå ;o) Min ring står pent ved siden av tvn og hviler seg, og der står den godt ;oP

Stripa ja... den er borte for lengst hos meg, men hadde bare en veldig svak en jeg da. Det kan vel ta opptil et år har jeg hørt.

Hah! Du trodde jeg hadde gitt opp? Neida, rocker jo jeg da! Men det er fortsatt bare litt om dagen for det er så innmari vondt enda. Du skulle sett de blåmerkene! De er svakt grønne nå, så jeg er snart herda!

Stripa skimtes her enda da. Hva kommer det egentlig av? Jeg må si at jeg aldri har tenkt så mye over det. Kom til å tenke på det da jeg så den i speilet i morges... Men tipper den snart tar kvelden her også...

Jeg hadde tydelig stripe. Har den ennå, men den har blitt veldig mye svakere. Fra navlen og opp kan man knapt se den, men fra navlen og ned er den god synlig ennå. Rare greier det der at når man er gravid så skal man liksom få en strek tvers over magen. Tror det må være den minst logiske tingen som skjer når en er gravid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...