Terese med to jenter Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Vet dere om noen steder man kan bestille privat ultralyd? Kan da ikke være nødvendig å reise til Oslo for det???
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Jeg er fra Narvik og vet ikke noe om her i byen
mum&boyz Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Nærmeste jeg fant da jeg dreiv å leita var bodø... nå lette jeg etter 3D da:)
Terese med to jenter Skrevet 11. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2009 Hmm.. Rart egentlig, og irriterende... Sørpå kan de fråtse i 3d ultralyd så masse de vil, men vi kan ikke få en ekstra vanlig ultralyd engang urettferdig, hehe...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Jeg fikk tidlig ul på Narvik sykehus. Men det var etter henvisning fra lege.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Tromsø: Nils Fareth og Gyn Tromsø: http://www.gyntromso.no/
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Er en privat ultralyd i Bodø, men der må du omentrent bestille time før du er gravid da dem ikke har så mange (holder egentlig på med andre ting). Er vel Bodø medisinske senter det heter. Skulle åpne en filial av ultralydklinikken i Tromsø, skulle egentlig åpne i januar, men dette ble utsatt, vet ikke om hvordan det ligger ann, men hvis du tar kontakt med ultralydklinikken i Oslo så får du svar på det.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Nils Fareth er blitt pensjonist og har lagt ned virksomheten sin, men vil tro tromsø gyb sikkert tar private ultralyder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå