Gå til innhold

Hvor er det skikkelig STYGT å ha piercing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns øyebryn, grøssss..og brystvorta og på siden på nesa

Skrevet

Overalt egentlig... Kanskje styggest på haka.

Skrevet

Jeg synes det er fryktelig på overleppen, en sånn "skjønnhetsflekk". Det ser skikkelig nasty ut!

Skrevet

Jeg syns nesa er kjempefint, særlig på gutter. Men det må være en liten ring som ligger helt inntil nesen.

Skrevet

I penishodet eller klitoris er definitivt styggest

Skrevet

Øyenbryn eller nese, spesielt hvis det er en ring.

Ellers har jeg ingenting i mot piercinger, men ville ikke hatt dem i ansiktet selv.

Skrevet

Alle andre steder enn en i hver øreflipp.....på jenter over 10.

Skrevet

Det kommer jo helt an på personen, og hvordan smykke dem har i.

Men det er et fåtall som kler piercing i neseryggen.. Eller hva det heter.. :P Og mellom neseborene.. Hverfall om det er en ring.. Ser jo ut som en okse..

Skrevet

Liker piercinger, men i kuken må jeg si at det er stygt.

Skrevet

I underleppa. De intime har jeg ingen formening om. Det er en privat sak mener jeg..

Det er to jeg synes er fine og det er en liten perle i nesa og en liten diamant på den ene sida i overleppa.

Det eneste som er skikkelig stygt er flere piercinger på en gang! Hva er vitsen med å ha en i øyenbrynet, en i tunga, en i leppa og en i nesa samtidig?? Holder med en synes jeg!!

Skrevet

Synes egentlig ikke piercinger er så veldig stygt alltid likt dem, men begynner å bli voksen og lure på hvorfor jeg egentlig har / hadde dem...

Den eneste jeg har igjen nå er en i tunga. Ingen som vet at jeg har den en gang, den er ikke synlig når jeg snakker. (Det er ikke tull, folk jeg har jobbet sammen med i to år vet ikke at jeg har piercing. Det ble snakk om det her om dagen, og de fikk hakeslepp når jeg viste frem tunga.)

Lurer på å ta den ut, men etter å ha vært en del av munnen min i ti år føles det som om noe mangler når den er borte, så foreløpig beholder jeg den....

Skrevet

Kommer litt an på personen, men synes egentlig de fleste kvinner kun passer til hull/piercing i ørene, og de fleste menn gjør seg best uten noen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...