Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Jeg syns øyebryn, grøssss..og brystvorta og på siden på nesa
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Overalt egentlig... Kanskje styggest på haka.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Jeg synes det er fryktelig på overleppen, en sånn "skjønnhetsflekk". Det ser skikkelig nasty ut!
Gjest Tale30 Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Jeg syns nesa er kjempefint, særlig på gutter. Men det må være en liten ring som ligger helt inntil nesen.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 I penishodet eller klitoris er definitivt styggest
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Øyenbryn eller nese, spesielt hvis det er en ring. Ellers har jeg ingenting i mot piercinger, men ville ikke hatt dem i ansiktet selv.
It's all about me Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Alle andre steder enn en i hver øreflipp.....på jenter over 10.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #14 Skrevet 11. november 2009 Det kommer jo helt an på personen, og hvordan smykke dem har i. Men det er et fåtall som kler piercing i neseryggen.. Eller hva det heter.. Og mellom neseborene.. Hverfall om det er en ring.. Ser jo ut som en okse..
Gunner Skrevet 11. november 2009 #15 Skrevet 11. november 2009 Liker piercinger, men i kuken må jeg si at det er stygt.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #16 Skrevet 11. november 2009 I underleppa. De intime har jeg ingen formening om. Det er en privat sak mener jeg.. Det er to jeg synes er fine og det er en liten perle i nesa og en liten diamant på den ene sida i overleppa. Det eneste som er skikkelig stygt er flere piercinger på en gang! Hva er vitsen med å ha en i øyenbrynet, en i tunga, en i leppa og en i nesa samtidig?? Holder med en synes jeg!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #17 Skrevet 11. november 2009 Synes egentlig ikke piercinger er så veldig stygt alltid likt dem, men begynner å bli voksen og lure på hvorfor jeg egentlig har / hadde dem... Den eneste jeg har igjen nå er en i tunga. Ingen som vet at jeg har den en gang, den er ikke synlig når jeg snakker. (Det er ikke tull, folk jeg har jobbet sammen med i to år vet ikke at jeg har piercing. Det ble snakk om det her om dagen, og de fikk hakeslepp når jeg viste frem tunga.) Lurer på å ta den ut, men etter å ha vært en del av munnen min i ti år føles det som om noe mangler når den er borte, så foreløpig beholder jeg den....
Gjest Skrevet 11. november 2009 #18 Skrevet 11. november 2009 Kommer litt an på personen, men synes egentlig de fleste kvinner kun passer til hull/piercing i ørene, og de fleste menn gjør seg best uten noen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå