Gjest Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Heia.. Jeg bruker både tarot kort,og engle kort.. Noen som vil bli lagt kort på?? Skriv en mail med din fødselsdato,så ska jeg se hva slags besjed dine engler har til akkaurt deg... Min mail adresse er : [email protected] Min hjemmside (spåkafeen) http://spaakafen.page.tl Husk ditt nick og fødselsdato: Jeg tar 5-6 stk ikveld,,,
Gjest Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Til Kine ; Erkeengelen Michael kommer når man har behov for beskyttelse og balanse. Navnet hans betyr " Hvem er lik Gud", og han er en av de to høyest rangerte Erkeenglene. Han representerer "Guds kriger", og blir derfor ofte gjengitt med et sverd i hånden. Mot og styrke Han hjelper oss med å komme videre i livet, og han hjelper oss med å rive ned det gamle for så å bygge opp noe mye bedre. Erkeengelen Michael kan påvirke livet vårt, slik at det blir lettere for oss å ta de avgjørelsene som er riktige for oss. Han gir mot og styrke slik at vi lettere kan gjøre forandringer som vi ellers hadde nølt med. Spør han om hjelp når du står fast, og han vil hjelpe deg videre! Erkeengelen Mikael står for elementet ild, fargen rød og årstid høst Han gir deg mot til å forta endringer og valg i livet ditt.. Erkeengelen Gabriel Av: feelings.no Erkeengelen Gabriel står for håp, opplysning og kjærlighet. Han er den andre av de to høyest rangerte englene og navnet hans betyr "Gud er min styrke" eller "Guds sterke mann". Han er også den engelen som vil blåse i trompeten på dommens dag. Han sitter ved Guds venstre hånd, og han vises ofte som en majestetisk person og hans høyre hånd er løftet som i en hilsen. Se muligheter Han vil hjelpe deg med å se andre muligheter og åpne dører for deg, som ikke har vært åpnet før. Gabriel ønsker at du skal gjøre det som er din livsoppgave, og det ditt hjerte ønsker. Derfor sørger han for at situasjoner som vil bidra til å utvikle deg, og gjøre at kommer nærmere din livsoppgave dukker opp Det er store endringer i livet ditt snart,og dine engler er der for deg å gir deg håp og vil hjelpe deg videre i livet,ikke vær redd,du er ikke alene ..Ta imot endringene og lytt til ditt hjerte,hør hva slags besjed dem har til deg.. Alle dine kort sier at det er endringer og forandinger på gang....Se dine muligheter i øynene,du har gode tider foran deg.. Lykke til..
Stolt alenemor til tre små Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Tusen takk for svar, Tussimor.. Kan jeg tolke det som at englene tror at min lille spire vil sitte de siste 36 ukene? Og jeg lurer på en annen ting, kunne du sett hvilket kjønn det er, og når h*n evt vil bli født?
Gjest Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Du hadde bra kort,men bare at du må ha troa på deg selv,og tør å ta imot endringene.Siden det er store endringer på gang... Jeg tør ikke å svare 100% sikker det du lurer på ,uten å legge tarot kort på deg.Kun da er jeg 100 % sikker..Liker å være ærlig og vil ikke si en ting hvis j ikke er 100 % sikker... Kan sikkert legge tarot kort på deg,men ikke ikveld,da j bruker 1.5 til 2 timer når j legger tarot. Jeg har spåkafee,der ser du at j legger tarot...Men det koster fra 200 kr og oppover,men ikveld legger jeg bare englekort gratis... Ta imot dine engler ,dem er der for deg,dem kan hjelpe deg videre... Klem
Stolt alenemor til tre små Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Setter pris på at du er ærlig! Og jeg skal med 100% ta imot endringene, føler at jeg er sterk nok til å ta de.. Håper det er endringer til det bedre, for nå er dagene litt svarte...
Gjest Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Anita : Forsiktighet er påkrevd ,se dtypere inn i denne situasdjonen før du fortsetter.. Denne sitavsjonen er ikke riktig for deg,en del vesentlig innformasjoen er blitt skjult for deg,og du trenger å undersøke og spørre nærmere de som er innvolert..stol på din magefølelse,for det er på denne måten jeg kommuniserer med deg.. Ikke beskymre deg for at denne sitvasjonen er den en eneste mulighten som står åpen for deg,det er den ikke..det er noe bedre som venter ,men først må du frigjøre deg selv,Det er klart at det krever mot og tillit til å forlate en sitvasjonen som du har lagt så mye av deg selv i ,du føler deg kanskje skuffet og forådet..du fortjener sitvasjoner som er fylt med kjærlighet og varme,,du beøver ikke nøye deg me dnoe mindre.... Du er en spirtuell lærmester,du har evnen til å veiliede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirutulle gaver,,, Du har allerde hjulpet mange mennesker med å gi dem råd,veileding og håp ditt hjertet vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeid vil bestå av skriving,foredrag,og holde kurs,eller gi veiledning... opplæring,studier,og utdannelse vil fremme din livsmisjon og personlige vekst på dette tidspunktet.Engelen vil at du ska fortsette på din utdannelse ,fordi den kunnskap og erfaring du får av dette vil akslere modningen av din livsmisjon..
anna mathea Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Betry dette at jeg ikke skal tørre å gå for et nytt forsøk? På hvilken måte skal jeg være forsiktig? Ikke tørre å prøve å bære frem et barn til? Anita
Gjest Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Cathrine; Du er beskyttet mot all form for skade,det verste er nå bak deg,jeg ber deg om å slappe av å og føle deg trygg, jeg hjelper deg å legge den vonde fortiden bak deg ,j hjelper deg å legge tidligere uro og tramatiske opplevlser,og hjelper deg å helbrede ditt hjertet fra beskymring,og frykt. jeg er her for å fortelle deg at du får en famile forøklse venter din familie, Yoga og trening er esseniselt for ditt velvære ,din sinnsro og spiritullle vekst akkauart nå... Lykke til videre,,,
Symbio Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Koselig at du tok deg tid til å se på meg Tussimor! Veldig deilig og lese at jeg er beskyttet. Familieforøkelse er det på gang da jeg venter min første og min bror fikk en gutt for 1 uke siden:) Prøver å komme meg på trening, men det blir nok litt lite i lengden. Men kan ikke mene å huske at jeg har hatt en så vanskelig fortid, selv om jeg og min samboer har truffet noen humper i veien, som jeg føler er bak oss. Kan jo være disse du mener. Takk også for at du tok deg tid til å se hva jeg kan ha i magen.
Symbio Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 Koselig at du tok deg tid til å se på meg Tussimor! Veldig deilig og lese at jeg er beskyttet. Familieforøkelse er det på gang da jeg venter min første og min bror fikk en gutt for 1 uke siden:) Prøver å komme meg på trening, men det blir nok litt lite i lengden. Men kan ikke mene å huske at jeg har hatt en så vanskelig fortid, selv om jeg og min samboer har truffet noen humper i veien, som jeg føler er bak oss. Kan jo være disse du mener. Takk også for at du tok deg tid til å se hva jeg kan ha i magen.
Gjest Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 Kine lille;: Det er masse positivt du har å se fram til,så ta imot endringne og nyt livet-...Og du,du er sterk nok det sa jo englene dine selv... Du må bare ha troa på deg selv....
Gjest Skrevet 9. november 2009 #12 Skrevet 9. november 2009 Bare koslig veit du... Ja,så at enten din bror eller din søster eller din bestevenninne akkaurt har fått barn,men også at du ska ha barn snart,..Famile kortet er et fint og varmt kort,som forteller at mann venter barn osv,,, Med vansklig fortid,(det kommer også fortid,fremtid og nåtid fram i korta veit du )kan det være så mangt,at mann kanskje har hatt en tøff tid bak seg,men du har mye bra se fram til nå,snart er det feiring av fødsel,barn familie,gode tider med gode utsikter...Kos deg videre...
Symbio Skrevet 9. november 2009 #13 Skrevet 9. november 2009 hehe, har en god vennninne som også venter barn om 1 og en halv mnd. Du ser visst allesammen ) hehe For en herlig spåing, dette var skikkelig koselig! Ser fram til alt sammen nå, mer enn før!
Gjest Skrevet 9. november 2009 #15 Skrevet 9. november 2009 080377, tar gjerne imot litt engleråd )))
Gjest Skrevet 9. november 2009 #16 Skrevet 9. november 2009 Korta forteller ganske mye om en person skjønner du.. Har mest brukt tarot kort og feelinga,men englekorta er ganske så fine å bruke ved siden av tarot ,da dem kan forsterke korta .Jeg tror også at du kommer til å bli spurt om å være fadder,likosom tante. Fadder tror jeg ja..Siden dere har en fint venneforhold til hverandre.....
Gjest Skrevet 9. november 2009 #17 Skrevet 9. november 2009 tosmåihuspå123. En lykklig flytting et nytt hjem eller en ny arbeidsplass er på trappene..Denne bevegelsen vil åpne dørene for en ny positiv energi.. det er trygt for deg å være sterk,du veit hvordan du kan være vise styrke på en kjærlig måte som gagner andre så vel som deg.. Det resultate du ønsker deg vil inntreffe i meget nær fremtid.ha tolmodighet og tillit,og ikke pørv å tvinge frem begivenhetene ..
Gjest Skrevet 9. november 2009 #18 Skrevet 9. november 2009 Lizzi 10- Trenger din fødselsdato hvis jeg ska legge kort på deg ...
skogsbær Skrevet 9. november 2009 #19 Skrevet 9. november 2009 Hei... sendte deg mail jeg.. men prøver her også.. 14.02.87. Venter i spenning og håper du orker en til
Symbio Skrevet 10. november 2009 #22 Skrevet 10. november 2009 Fadder for barnet til hun venninna? åh, det hadde vært koselig! Men trur det allerede er bestemt hvem som skal være, å har i allefall ikke blitt spurt. Men LiksomTante kan nok kanskje være, da vi også er i slekt:)
Gjest Skrevet 10. november 2009 #23 Skrevet 10. november 2009 Skogsbær: Hva ønsker du deg akkurat nå?? Visualiser det og det vil manifestere seg.Negativitet vil blokkere dine fremskritt.. Du har spurt gud og englene ,hva er det neste som venter meg??Vi har ventet på at du ska ta denne avgjørslen selv,.Det er derfor du har følt deg fastlåsti det siste-Dette skjer fordi du er redd for å ta en "feil "avgjørelse.,men til syvende og sist er neste kapitell i ditt liv opp til deg.Dette er en periode av ditt liv som ikke er bestemt på forhånd.Bruk litt tid på meditasjonen ,vær kreativ og hold din egen standard.Men husk hvis du ikke tar en avgjørelse ,er det det samme som å bestemme at alt ska forbli som før. Selvom du kanksje verker etter å komme igang med en nytt prosjekt ,er ikke dette den rette tiden. Nå er det tid for å lære,studere,og sanke innformasjon.Nyt å være en student,for i fremtiden vil du omsette din kunnskap til handling.. Seier... Ditt ønske blir til virkelighet..Fortsett det gode arbeidet.. Lykke til
anna mathea Skrevet 10. november 2009 #24 Skrevet 10. november 2009 Jeg håper også på oppfølgingssvar:-) Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke at situasjonen er feil for meg, og hvem som holder tilbake informasjon. Håper du hjelper meg å forstå litt bedre:-) Anita
Gjest Skrevet 10. november 2009 #25 Skrevet 10. november 2009 tusen tusen takk tussimor!!! jeg skal ha visning idag og har holdt på et halvt års tid, så nå håper ejg det skjer noe snart!! og ser jo sånn ut og så får jeg bare håpe at jeg nå har en liten guttespire i magen, for her har jeg to jenter og babydaddy har to jenter fra før, så en liten guttetass er sterkt ønsket, selv om en jente til er mer en velkomment også ))))) ble rolig i sjela jeg nå, og ja jeg skal være sterk selv om jeg nå er alene med to og en spire i magen ))) takk igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå