Gå til innhold

Hva har du ikke visst, som alle andre tilsynelatende vet?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg var liten var jeg livredd for at bilen måtte på hengedekk, da vi skulle kjøre med ferja. For jeg trodde at vi måtte henge over dekk hele turen! Var jo livredd for at vi kom til å miste taket og dette ned i vannet!

Jeg trodde dette noen år. Helt til vi skulle til Strømstad en sommer, da kom vi på hengedekk og jeg ble helt hysterisk. Da forklarte mamma meg om hva hengedekk var og hvorfor det het hengedekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, må le. Det tok lang tid før jeg og fant ut at HI betyr Hovedinnlegger! Jeg rødmet for meg selv da det plutselig gikk opp for meg at det ikke var 1 person som la ut innlegg på innlegg...men mange forskjellige! Jeg har ikke delt den flausen med noen andre for å si det sånn, følte meg ganske blond:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerpote: Jeg trodde også det var en lystig sang! Haha, huff. Måtte google teksten nå.

 

Men den heter I don't like Mondays, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-og alle her vet hva "dytt" betyr....men ikke jeg....... ;-)

 

Venninna mi (35 år) kan fortsatt be om å få ei kule brun sjokoladeis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feil! Nestle skulle slutte å produsere Hapå, men på grunn av trykk fra publikum, har Kavli overtatt produksjonen! (etter samme oppskrift) hadde det ikke vært for blant annet facebookgruppa, hadde Hapå vært historie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sauen har 2 jenter =)

Holdt på å le meg ihjel her for en stund siden, når vi hørte den der "let's do it like they do on the discovery channel"-sangen. han synger jo "put your hands down my pants and I bet you feel NUTS" - hadde ikke heeelt forstått dobbeltbetydningen ¨på den før...

Samme med ketsjup-vitsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var liten trodde jeg det het nyttår-saften. Ventet og ventet på denne spesielle saften, og syntes det var veldig rart at vi drakk brus til middagen, da denne dagen helt klart handlet om saft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at U/T stod for "Uten tekst" visste ikke jeg heller. Jeg trodde det stod for "Utenfor tema" og jeg har aldri skjønt hva som var egentlig var innenfor og utenfor tema her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel 17år og satt på en fyr i bilen hans.. han begynte klage veldig over all telehiven som var!

 

Telehiv?? jeg tenkte og tenkte.. hva er det han mener, er det en sykdom teleHIV..? Til slutt spurte jeg da, "hæ, hva er det?" - joda var alle humpa i veien...

 

dødsflaut!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei i klassen min på ungdomskolen fikk igjen en prøve om 2.verdenskrig. Hun fikk som vanlig en S. Hun fikk alltid toppkaraktert. Hun hadde klisterhjerne.

Vi hadde hatt mye historie i noen uker, om verdenskrigene osv.

Hun i klassen rakk hånden i været og sa høyt i klassen: "Nå har vi hatt så mye historie at jeg begynner å lure på om det faktisk har vært en 2.verdenskrig. Det virker så virkelig."

 

Hele klassen inkl. læreren satt som en gjeng med spørsmlstegn. Før det faktisk gikk opp for oss at hun trodde at historiefaget handlet om eventyr-historie-oppdiktede ting liksom.

 

Sier litt om at gode karakterer ikke trenger å bety at man er særlig smart.

Kunne skrevet en hel bok om utsagnende til samme damen ;)

 

 

 

Jeg trodd helt frem til jeg fikk barn selv at det var åpningen frem i skjeden som skulle bli 10 cm. Og ikke livmormunnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...