Gå til innhold

Hva har du ikke visst, som alle andre tilsynelatende vet?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, det er en av tingene, men hvis du sier den på engelsk og tenker på engelsk når du sier den så går det opp for deg at det i tillegg betyr "come on, catch up!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen til ei venninne av meg trodde ikke man trengte å koke risen først når man skulle lage stekt ris;) Samme mann stekte to (!!!!) pannekaker av en pakke toro-pannekaker fordi han "likte de tykke" (de skal rekke til ca 8).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel ca 7 år og hadde nettopp funnet ut hva sex var og hvordan det ble gjort rent teknisk liksom og hvorfor.

 

Jeg husker at jeg sto og tenkte at nå vet jo heldigvis JEG dette, men tenk på de som ikke finner ut dette da? Hva gjør DE når de vil ha barn liksom? Og hva gjør de når de får seg kjæreste?

 

At man ikke kunne vokse opp UTEN å finne ut dette falt meg ikke inn... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff.. Denne er flau mtp at jeg er ei landsens jente,men frem til for noen mnd siden visste jeg ikke at kuer kunne ha horn. Skjønte ingen ting når jeg så det jeg trodde var ei okse med fulle jur.. Så det tok meg 30 år å finne ut det..he,he... Mannen min,som er tidligere melkebonde,trodde bare jeg tullet når jeg innrømte feiltakelsen min:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ca 18 år da jeg oppdaget at de fleste andre spiste middag med gaffelen i venstre hånd og kniven i høyre.,. Jeg hadde alltid gjort motsatt og ingen hadde korrigert meg.. I dag spiser jeg også slik man skal..

 

Jeg sa følegende ord feil helt til jeg var ferdig med gymnaset..

 

STRIPEND, EKSKRUSJON.. Tenk at ingen rettet på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten særdeles lite teknisk anlagt.

 

Før vi flytta hadde vi en projector oppe på soverommet, mot veggen som var en diiiger hvit vegg. Uansett, jeg måtte skru på en film en gang og ble etterhvert forbanna fordi fjernkontrollen ikke virka (pekte mot den hvite veggen med et stillestående bilde på, projectoren var naturlig nok bak meg).

 

Og dritebriten, som han heter når jeg er sur, syns det var morsomt å ikke forklare, så han holdt denne vitsen gående lenge. Jeg så jo ikke at han snudde fjernkontrollen bakover for å trykke på play og det var jævlig irriterende hvordan den "virket når han bruke den men ikke når jeg skulle det".

 

Snakk om å le av de som ligger nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker kan få melkeproduksjon uten å føde barn de også ved hjelp av oxytocin og suging, tror jeg det er. Og melkeproduksjonen opprettholdes jo i åresvis så lenge barnet ammer mye...

 

Så hvorfor må kuene føde hvert år av den grunn? Det kan ikke stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten hele aksjonsgruppen min som skulle være bøssebærere, kalte konsekvent bøsse for børse.. Gadd ikke rette på dem etterhvert, men det hørtes jo litt komisk ut når de maste om når de "skulle få børsa si" ;). For de som lurer: En børse er et gevær.

 

Ellers trodde jeg frem til jeg var 20 at guttene som hadde vaskebrett var de som var så tynne og umuskuløse at det eneste de hadde på brystet var ribbeina som sto ut som vaskebrett- riller... Skjønte ikke hvorfor alle jenter likte det så godt ;o.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min venninne tror jeg har en av de dummeste spørsmålene jeg noen gang har hørt!! Hun var ca 20 år når hun kom med dette spørsmålet:

 

"Er det jorda som går rundt, eller er det skyene som beveger seg?"

 

Jeg bare knakk sammen i latter. Klarte ikke å si noe på mange minutter. Denne jente er faktisk ganske klok, men enkelte ganger kommer det noen virkelig "smarte" spørsmål.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi solgte orkideer MOT narkotika gikk jeg fra dør til dør og ville selge orkideer FOR narkotika,,,hmmm,,,og det var plutselig en mann som rettet på meg med en kraftig irritert mine i ansiktet...huff,kjenner enda at jeg blir flau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mye morsomt her.. :)

 

 

Jeg trodde sedan var et eget bilmerke.. Sa til samboer (hadde ikke vært sammen så lenge, og skulle imponere han.. Haha) at det der er stygge biler.. Hvor han da sa: nissanen min var jo en sedan, var den stygg? Og jeg bare ler og ler, haha.. Nissan bilen din var jo ikke sedan, den var jo en nissan bil.. Kan du ingenting?!

 

Haha.. PINLIG! Han lo godt da, og forklarte lattermildt at sedan var type bil, ikke merke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gjelder meg og. Tror faktisk det er ganske vanlig, men de fleste skjønte greia da vitsen blei fortalt i Pulp Fiction. Men den så ikke jeg før i forgårs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlord, du har virkelig starta tidenes beste tråd! Denne er genial! Jeg ler så tårene renner av enkelte innlegg her!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje at kyrnes melkeproduksjon er mer avgrenset enn menneskenes. F.eks. blir en kalv fortere voksen enn en menneskebaby. Allerede etter kort tid blir kalven for høy til å die mora, mens våre småbarn i praksis kan drikke moras melk til de er ti år kanskje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at det ikke er noen barn som skjønner at Q-Jon betyr kujon, eller at Q-melk betyr Kumelk. Alt skal være så finurlig nåtildags. For ikke å snakke om bomselskapet Q-Free. (Køfri?) Og Nortura har vel noe med "nurture" å gjøre (ernære?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå skal jeg også innrømme noe...

 

Jeg så 4 episoder av "nissene på låven" før jeg skjønte at dette ikke var et realityprogram! He, he...

 

Jeg skjønte ikke hva moren min pratet om da hun plutselig begynte å si at han og han var den samme (skuespilleren). Jeg skjønte ikke hva hun mente, dette var jo bare vanlige folk... He, he.. Så plutselig gikk det opp for meg at det var en parodi og skuespill... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr jeg kjenner hadde et stort klistermerke i bakruta på bilen sin hvor det sto for-mel 1. Han følte seg veldig tøff med det formel 1 merket på bilen sin. Men det han ikke skjønte var at det var reklame for et saue-for som het for-mel 1 og ikke billøp. Han hadde fått det av faren sin som var bonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...