Gå til innhold

Hva har du ikke visst, som alle andre tilsynelatende vet?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe mye artig.

Leste her i fjor at HaPå betyr Hamar pålegg, så den bruker jeg å brife litt med.. hihi =)

 

Dere husker vel den populære sangen freestyler, alle hadde den som ringetone på 90 tallet.

Hverfall, jeg har hele tiden sunget "rakkamakkaphone" (hva slags setining er DET liksom?!)

De synger jo selvsagt "rock you're microphone"

Ler godt av denne =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe =)

Hørte det på radioen. Folk drev å sendte inn de teiteste misforståelsene ang. musikk tekster.

 

Var en som hadde ei dame som trodde de sang "fuck you're face" istede for "poker face"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre året på videregående gikk jeg i klasse med ei som ikke var så voldsomt opplyst.

Hun hadde bla ALDRI hørt om norrøn myologi og trodde hele verden var kristen og alltid hadde vært det.

Hun sa også at når hun fikk barn skulle de aldri får vite om homofili. Og iallefall aldri MØTE noen homofile! For da kunne de jo bli smittet.

 

Men den beste var en time i samfunnsvitenskap (eller hva set nå heter) der vi snakket om mc donalds. "Hva er så negativt med MD?" spurte læreren. "Vel, i tillegg til at maten de selger er utrolg usunn så hogger de ned en hel masse regnskog i sør amerika for å få beiteplass til kyrne sine! sa jeg. "HAr de kyr? Trodde de bare dreiv med burgere og sånt jeg." sa dama. "Joda, men de må jo få allt kjøttet til burgerne sine fra et sted". "KØDDER DU!?? Er det kjøtt i burgere? Gud, så ekkelt! Spiser folk liksom døde dyr?"

Det viste seg at det aldri hadde gått opp for henne hva kjøtt egentlig var for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Libido. Lærte jeg noe nytt i dag også. Trodde faktisk de sang noe i den duren som "Rakkamakkaphone" selv jeg *ler*

 

Jeg skjønte aldri helt hvordan jordmora fikk puttet tilbake navlestrengen tilbake til morens kropp etter at barnet ble skilt fra moren ved fødsel. Helt til det gikk opp et lys da jeg selv ble gravid; navlestrengen er knyttet til morkaka og skal faktisk ikke tilbake inn i mora *flau*

 

PS. Kan levende forestille meg han stakkars gutten med tamponger:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er noe i det siden så mange sier det patetica;o)

 

Vet ikke spanjoler at det er mange hvite i Sør-Afrika? Isåfall er de skremmende lite opplyste, spesielt med betraktning av at de var en del av koloniseringen av Afrika...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde frem til 9 års alder at man skulle PLANTE flasker! Skjønte ikke hvordan man fikk penger av det?? he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke poenget med den vitsen "Come om, Ketshup" før jeg var langt oppi 20-årene. En dag gikk poenget plutselig opp for meg. Jeg trodde i alle år at det morsome var at den ble til ketshup, jeg skjønte ikke ordspillet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var livredd for å bruke tamponger til jeg var kanskje 17 år... Trodde skjeden var en lang tarm som bare forsatte lang langt opp i kroppen og at tampongen kunne forsvinne oppigjennom der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som barn var jeg bestemt på at jeg ikke skulle føde egne barn da det jo måtte gjøre fryktelig vondt når de klippet av navlestrengen... Vel... det var jo ikke akkurat _det_ som var vondt...

 

Jeg visste ikke inntil for et par år siden at barn gikk gratis til lege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde en aha!-opplevelse for noen år siden.... det gikk PLUTSELIG opp for meg hvorfor det ble kalt FÅRIKÅL! det var jo får i kål ;) heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lærte jeg noe nytt Libido! Jeg gikk også rundt og sang rakkamakkaphone... har aldri slått meg at det skulle være noe annet - hahahaha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dauer av gutten som sykla med tampongene hengende fra sykkelen:D

 

Da vi var på omvisning på sykehuset før fødselen fikk jeg endelig vite hva de mente med å sjekke åpningen. Jeg trodde nemlig at det var skjeden som skulle utvide seg og visste ikke at det var livmoren det var snakk om.

Så når hun fortalte dette, nikket jeg fornøyd ja:P

 

Jeg trodde også at de hvite høyballene var sauer da jeg var liten.. Ganske liten! Og når jeg så at de var stablet oppå hverandre, mente jeg da at sauene var verdens mest sporty dyr;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinlig nok har jeg innsett at jeg faktisk bare MÅ svare på denne tråden.

Dog kan jeg jo "stolt" si at det aller meste i denne tråden visste jeg.

 

Men, tilbake til meg selv her:p

 

Når jeg gikk på barneskolen hadde jeg en del problemer med mobbing og storkjefta som jeg er pådro jeg meg naturlig nok også noen uvenner, dette endte i ett tilfelle hos rektor.

Ei jente sa jeg gjentatte ganger hadde sparket henne i skrittet, noe jeg ble konfrontert med, og jeg blånekta selvfølgelig, for jeg hadde da ikke sprarket neon mens de skrittet, altså GIKK.

Det tok meg fantisk 7 år før jeg faktisk oppdaget hva SKRITTET kunne være utover det å skritte...

 

(og ikke hadde sparket henne verken I skrittet eller mens hun skrittet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at man, når man tar opp huslån i banken, kun kan kjøpe et spesielt hus. Jeg trodde man kunne selge det huset, og så kjøpe et annet uten å involvere banken. Men da må man visst levere tilbake alle pengene først, og så søke om lån _enda_ en gang.

 

Bare jeg som ikke visste dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huskar godt ein kamerat på barneskulen som fortalte at han hadde funne p-pillene til mora, og dei såg ut som spøkelser. Har gløymt å spørre han i seinare tid om han fortsatt syns p-piller ser ut som spøkelser...

 

Sambuaren min (som forøvrig har studert litt historie) påsto at han ALDRI hadde høyrt om dronning Victoria. Eg måtte dra fram både internett og eit leksikon for å overbevise han om at det faktisk var litt pinlig å ikkje vite noko om...

 

Eg har alltid trudd at dei syng It`s raining, MAN. Som "Det regnar, mann!" har aldri tenkt på resten av teskten, men etter å ha blitt grundig utledd av venninner skjønte eg jo at det var snakk om å regne menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha, frem til jeg var 20 år visste jeg ikke at man skulle betale hos legen i det hele tatt, jeg;-) Jeg mener, det er jo gratis helsevesen i Norge, ikke sant??? Så første gangen jeg gikk alene til lege, gikk jeg bare rett ut etterpå uten å betale. Merkelig nok kom det ikke regning i posten, engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærte her på bim/dib en gang i fjor at det heter Hennig Olsen is, ikke Henning Olsen!

Det hadde jeg nok aldri lagt merke til hvis jeg ikke hadde lært det her:)

 

Ellers, når jeg var liten trodde jeg at vi hadde ei kvern i magen som gjorde avføringa om til bæsj..var i en periode redd for å bøye meg i frykt for at den skulle "ta i" noe.. hehe

 

Ellers så trodde jeg at horisonten var verdens ende... og når jeg ble enda klokere skjønte jeg at det var jo ekvator *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke hva mensen var da jeg gikk i 5. klasse, fniste også med da de andre jentene fniste av ei i klassen som hadde fått mensen nettopp. Nei jeg hadde/har ikke så nært forhold til mamma....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde i maaange år at det het for flodehest, ikke flodhest..

Så når noen påpekte at jeg uttalte det feil, trodde jeg det var de som var domme :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke hva levis var før jeg var 12 da hadde ei ny jente på skolen kjøpt seg levis og var sååå stolt, alle andre måtte jo ha akkurat det samme.. Jeg sto der jo dum som et nek for jeg visste ikke at klær hadde merker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...