Gå til innhold

Hva har du ikke visst, som alle andre tilsynelatende vet?


Gjest

Anbefalte innlegg

Haha, Elisabeth. Genialt!!

 

Da kom på en lignende ting.. Da jeg var liten og det var reklame for første sesong av robinson ekspedisjonen og de sa på reklamen at folk blir sendt til en øde øy til det kun er en igjen.

Hehe.. Da trodde jeg at alle skulle dø til det var kun en levende igjen og denne personen vant 250000 kr:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ante ikke hva hverken kuk, pule eller fuck you betydde... Alle andre visste det, og jeg turde ikke å spørre.

 

Ei venninne av meg trodde at sønnen hennes hadde bil-lyd på hjertet. Brum brum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, det visste ikke jeg og mannen at ikke var vanlig før etter vi hadde hatt stort bryllup med en hel haug småtasser som gjester :D (jeg var da 27). Men til vårt forsvar har vi begge vokst opp med at det har vært vanlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke hva rompe var før i slutten av førsteklasse. Jeg hadde bodd i utlandet siste året før jeg begynte på skolen og ordet vi brukte hjemme for rompe var stump ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne trodde at man ble gravid av å svelge sperm fram til jeg fortalte henne at det ble man IKKE. Hun var 18 år. :P Og ble rimelig sjokkert, og følte seg en smule dum.

 

Jeg har ikke visst før nå i år hva som skjer med navlestrengen. Venninna mi var gravid, og jeg lurte fælt på hva som skjedde med den, men turte liksom ikke å spørre. Når jeg til slutt turte å spørre, så viste det seg at det visste hun ikke selv engang! Så hun spurte jordmora si, og vi fikk svaret. Som var ganske logisk. :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk dier kalvene ganske lenge hvis de får lov, men når de nærmer seg året er det ganske vanskelig for dem. Jeg måtte le første gangen jeg så en ungstut drikke melk av mora si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk rundt i mange år og sa dekdek (feks. dekdektimen, dekdektyv)til detekt (detektyv, detektimen). Sier det faktisk enda da jeg ikke klarer å venne meg av det. Så hører dere noen som skal se på dekdektimen så er de bare meg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde IKM sto for innkommende menstruasjon, helt til nå nettopp da jeg leste at det var IKKE.. :)

 

Første gang jeg skulle ha sex pratet jeg med kjæresten min om dette på tlf. Jeg: jeg vet ikke om jeg tør, er redd for å bli gravid. Han: ta det med ro jeg skal ikke komme inni deg.

Jeg ble da helt forvirra, kunne man ha sex uten at penis var inni meg? Men han mente jo selvfølgelig at han ikke skulle komme/sprute inni meg.. Husker enda så flau jeg ble for at jeg spurte, hehe, heldigvis vises ikke rødming via tlf.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også inntil nylig at sedan var et bilmerke. Jeg kommenterte til samboeren at det må da være mange i USA som kjører sånne sedan'er, for alltid når det er signalement på en bil i en serie eller film så er det en blå sedan, og syns også det var merkelig at jeg aldri har hørt om noen her som kjører en sedan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lenge visst at det er fare, fare, men jeg må likevel bevisst huske det for å klare å synge det og ikke Kari, Kari.

Jeg er sikker på at de fleste av oss lærte nettopp Kari, Kari av andre barn da vi var små, for dette er utbredt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde lenge at U/T betydde Uten Tråd...

 

Og jeg lurte fælt på hvem den HI var, det virket som alle kjente henne, siden de kalte henne ved nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sedan er en vanlig personbil. Og så har du for eksempel stasjonsvogn som er en annen type bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var liiivredd i første klasse når jeg hørte vi skulle ha brannøvelse. Jeg hadde aldri hørt om det, og trodde at de skulle sette fyr på skolen mens vi var inne, og så skulle vi prøve som godt som vi kunne å unngå flammene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banken har jo liksom pant i huset du har lån på, så det burde jo være ganske åpenbart at du ikke bare kan bytte hus uten å involvere banken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 11-12 år da jeg spurte mamma hvordan man laget barn i gamledager....Trodde man måtte ha kondomer for å lage barn... Etter to svangerskap, har jeg skjønt at man ikke trenger deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...