Gå til innhold

Hva har du ikke visst, som alle andre tilsynelatende vet?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg var ca 7-8 år,kom min far hjem med kebab,noe jeg ikke hadde smakt før.Jeg spurte hva det var og da sa han at det var hundekjøtt.Jeg nektet plent å smake,selv etter at de lenge hadde prøvd å overbevise meg om at han bare hadde tullet.Trodde de sa det bare slik at jeg skulle spise det..Var overbevist i flere år om at det var det,og turde ikke å smake det før jeg var 18 og ute på byn selv.Og da kan jeg takke alkoholinntaket for at jeg turde å putte det i munnen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vennina mi da vi skal inn på byen til dørvakten

 

dum jeg har ikke penger på bankkortet mitt, funker det fremdeles som legitimasjon?

 

dørvakta holdt på å dævve av latter, han slapp faktisk inn begge oss gratis for denne. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde helt fram til for noen år siden at vi jenter bare hadde to hull..Altså at vi tisset ut klitoris...Var vel 26 år eller noe slikt:-)

 

Vi var en samling jenter ute for å spise og ta en tur på byn,og da begynte noen av de andre å snakke om en annen jente som trodde akkurat det samme som meg,og hvor dum hun måtte være,for alle måtte jo vite at vi har en egen urinveisåpning..Jeg bare var heeelt enig med dem,for dette var jo sef noe alle burde vite:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette var kveldens underholdning.. lol har ledd godt nå :)

må innrømme at jeg på tross av 36 år og at jeg har kunnet denne vitsen siden jeg gikk i barnehagen IKKE har skjønnt at ketshup og ordene catch up har noe med hverandre å gjøre... *flau*

 

husker en samtale ved et middagsbord en gang der jeg snakket med min mor om melking... (har jobbet som fjøsavløser).

hun kom med et spørsmål og hvorfor bøndene hele tiden måtte la kuene få nye kalver, for det var jo ikke noe greitt å hele tiden være ku og bli tatt fra kalven sin en gang i året.... (noe jeg er helt enig i da dette kan være ganske hjerteskjærende noen ganger ;( )

jeg måtte da forklare mamma at om kuene skulle produsere melk, måtte de jo ha fått kalv... det er liksom det som setter igang melkeproduksjonen hos alle pattedyr... :S

hun skjønnte fortsatt ikke hvorfor ikke kuene ikke bare produserte melk på samme måte som hønene la egg....

 

hun presterte å si at hun trodde kuene var laget for å produsere melk.... ufattelig at hun trodde kuene var på jorden for å skaffe menneskene melk.... ble litt skremt da :(

 

samme dama ble også sjokkert en gang jeg hadde vært ute og fisket og ville lage jemmelaget fiskemiddag.... hun lurte på om det gikk an å spise det siden det ikke hadde ligget i frysedisken i butikken... herregud hun er oppvokst i ei BYGD ved KYSTEN....*grøss*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde chillinøtter ikke var fabrikerte, altså at chillinøtte ble høstet som de er, muligens med skall utenpå.

 

I fjor fant jeg ut at det var peanutter med krydder på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten så sang mamma mye for meg,

spes. "Når trollmor har lagt" sangen

men jeg trudde heilt fram til 10 at

"Bundet dem fast i hagen" i

ikke halen som det heter.

litt pinlig jobber nå som barnehage tante

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde lenge (til ca 18 år) at "stein" tok alt i "stein, saks, papir". Trodde folk brukte papir og saks også mest for variasjonens skyld.. Ja, jeg er dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er skikkelig flaut, så nå må jeg være anonym;

 

Jeg var rukket å bli 20 år før jeg oppdaget urinåpningens plassering. Trodde hele tiden at det var rett ved/på/i klitoris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaus-Dal (liten sidedal til Gudbrandsdalen, Oppland), Roms-Dal(Møre og Romsdal), Brummund-Dal (nord for Hamar, Hedemark).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinen tar saksa, saksa tar papiret og papiret tar steinen.

 

(Saksa knuses av steinen, papiret klippes av saksa og steinen blir "pakket inn" av papiret.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kuer drikker melk.... men ikke når de er store... ;) skjønnt det er noe av det beste de får om de kan :)

har selv foret voksne stuter med melk i melkestreiken for noen år siden... alternativet var å spre melka på jordet eller i møkkakjelleren.,.. dyra var kjempeglade de :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bak på tannkremtuber, shampoflasker etc står det gjerne 12M, 24M ved siden av bilde av en åpen tube/flaske...

Det trodde jeg var antall meter man kunne trykke ut tannkremen shampoen etc......

Ikke at dette faktisk var holdbarheten etter åpnning!

 

Stolt, ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet som vikar i en bhg. og vi skulle leke bro bro brille og jeg sang for full hals slik jeg alltid hadde sunget den:

Kari Kari krigsmann... først da ble jeg fortalt at det riktige var:

fare fare krigsmann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig stor (flaut stor) før jeg forsto teksten i Mikkel rev..

 

Vi synger Mikkel rev, satt og skrev... jeg trodde han satt på tavla og skrevde med bena, også sprakk den fordi han var for tung..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...