Gå til innhold

Hva har du ikke visst, som alle andre tilsynelatende vet?


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest eelis+kian ♥

Ei venninne av meg presterte en gang å komme med spørsmålet (i klasserommet!): "Hvorfor er det ingen som har vært på sola, egentlig?" - "Ehh, fordi det er ganske varmt der?", svarte vi. Da sa hun "Jammen, det er jo bare å dra på natta!". Hun brukte noen minutter på å skjønne hva hun egentlig hadde sagt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Datteren min på 11 år kom hjem en dag og sa de hadde lært om en mann med DET navnet, du kommer ikke til å tro det mamma men han heter Harald Hårfarge. Hehehe, fikk oss en god latter begge to da hun oppdaget feilen. Hun måtte slå opp i boken sin for å bevise meg at han het Hårfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at ordet t-shirt kommer av at plagget ser ut som bokstaven T. Det var sjokk!

 

Hahah.. seriøst? Hahaha, da har jeg lært noe nytt i dag å! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og broren min sang "Urettferdig over vannet med de tusen hjem!"

 

 

Jeg har i grunn lært en del nytt etter å ha lest denne tråden :P

Lo best av hun med paprikaen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både jeg og broren min sang "Urettferdig over vannet med de tusen hjem!" Jeg har i grunn lært en del nytt etter å ha lest denne tråden :P Lo best av hun med paprikaen!!

 

Hva med paprika? Har ikke lest hele tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og broren min sang "Urettferdig over vannet med de tusen hjem!" Jeg har i grunn lært en del nytt etter å ha lest denne tråden :P Lo best av hun med paprikaen!!
Hva med paprika? Har ikke lest hele tråden...
Ei som klagde til butikken fordi paprikaen var hul inni. Hun fikk ny :P

 

Haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde inntil for en mnd tid siden at morkaken var noe babyer lå inni når de var i magen og det gikk et hull på den når de kom ut. Hehe, og jeg har fått to barn så burde jo egentli vite før at det ikke var det. Men vet enda ikke hva en morkake gjør inni magen.

 

Det går da bare ikke ann å vite det når du har fått to barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym20.07 Har hørt at folk fra Hamar-området kaller Mjøsa for havet. Skal de ut med båt på Mjøsa, så sier de at de skal ut på havet. Kanskje det som forvirra ho litt...?

 

Vi fra Mjøsaområdet sier ikke havet om Mjøsa, men fjorden.. "Skal ut å fiske på fjorden". Men det kan jo være like forvirrende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde helt fram til for noen år siden at vi jenter bare hadde to hull..Altså at vi tisset ut klitoris...Var vel 26 år eller noe slikt:-)Vi var en samling jenter ute for å spise og ta en tur på byn,og da begynte noen av de andre å snakke om en annen jente som trodde akkurat det samme som meg,og hvor dum hun måtte være,for alle måtte jo vite at vi har en egen urinveisåpning..Jeg bare var heeelt enig med dem,for dette var jo sef noe alle burde vite:p

 

Tror du klioris er et hull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah kom på en til...

 

Når jeg var 11 år å fikk mensen, blødde jeg endel. Jeg var overbevist om at noe hadde "sprukket" inne i meg, slik at jeg kom til å blø i hjel. Til tross for "dødsangsten" syntes jeg mensen var et super pinlig tema så jeg bestemte meg for heller å blø i hjel, enn å fortelle mamma at "tante rød" var kommet. Gikk rundt i nesten ett år med dødsangst hver månde til at jeg skjønte at jeg trolig ikke kom til å dø likevell. Puh, flaks;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...