Gå til innhold

Hva har du ikke visst, som alle andre tilsynelatende vet?


Gjest

Anbefalte innlegg

hehe.. jeg ler så jeg dævver jeg!!

 

Jeg skjønte ikke før i går ( jeg er 28 år med to barn) at vaksiner man tar oppover livet innholder en bitteliten brøkdel av sykdommen man vaksineres for... hahaha...

 

Ellers så skjønte ikke jeg heller at vi famtisk hadde tre åpninger der nede..hihi

jeg trodde man tissa ut der man har seks..hehe..lol..off..var vel kanskje 5 år siden jeg fant ut løsningen på det der ja.. ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spurte en gang en voksen hvorfor langefinger-tegnet var stygt, og fikk til forklaring at "den kan jo stikkes inn mange steder." Så derfor trodde jeg at det å gi fingeren betydde "Jeg skal stikke deg i øyet!" Det er jo slemt, det...

 

Da jeg blei eldre, la jeg også merke til at folk viste to fingre og sa "up yours" til hverandre på film og sånn. Logisk, tenkte jeg, de mener nok "up your nose." Det er jo en finger til hvert nesbor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 15:12, det er ingenting som heter 24.28!

 

Ellers kan jeg opplyse om noe som det ser ut som ingen vet:

advent betyr ikke ventetid, det betyr "komme"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, kjempemorsom tråd. Førstav nå har jeg skjønt det med "stygg-fingeren! :D

 

Har en historie.

Jeg hørte om lita at de brukte pistol når man skulle ta hull i ørene.

Og jeg trudde at de skulle stå på lang avstand og sikte seg inn på øret med pistol. Så når jeg så folk som hadde piercing i øyenbryn, nesa og leppa - så trudde jeg det var noen som hadde bommet med pistolen når de skulle ha tatt hull i ørene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet enda ikke hva catch up betyr.

 

Jeg lærte stein saks papir av sønnen min da han var fire og jeg 32.

 

Sønnen min kom hjem fra barnehagen og sang Hare Hare Krishna (Fare fare krigsmann) Tror nok det var ei barnehagetante som hadde misforstått en smule;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine stedøtre ( minste er snart 16) trodde at platene i lasagnen var ost.. De trodde meg nesten ikke da jeg prøvde å fortelle at det var pasta hehe. To av disse jentene er utrolig morsomme når det gjelder å ikke vite helt basic things, missforstå totalt, eller bare ha de mest utrolig ideèr. Men kommer såklart ikke på noe mer akkurat nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De herre tv-seriene dere snakker om, vet jeg ingenting om. Så den tråden der en skal si hvem en er i en tv-serie,- aner ikke hvem noen er!

Har aldri sett Hotel Cæsar, - jo forresten, en eller to av de aller første episodene da Toralv Maurstad var med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De herre tv-seriene dere snakker om, vet jeg ingenting om. Så den tråden der en skal si hvem en er i en tv-serie,- aner ikke hvem noen er!

Har aldri sett Hotel Cæsar, - jo forresten, en eller to av de aller første episodene da Toralv Maurstad var med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En formiddag for noen mnd siden satt jeg i sofaen til en kamerat og tittet ut av vinduet..

Jeg får rett og slett sjokk og skriker ut, KOM Å SE!!! Jeg kan se månen!!

Han trodde jeg tulla, men når han forsto at jeg ikke trodde det var mulig å se månen på dagen, lo han så mye at han ikke klarte å stå på beina..

Han ringte til alle vennene sine, til og med min mor.

FLAUT

 

jeg holder meg anonym ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kom til å tenke på en ting...sjangsen for at andre heller ikke har visst det vi ikke har visst (....), er ganske stor. Det er mulig mange andre har ledd fordi noen sa "kondom", men ikke visst hva det har vært. Forsto.......?? Jeg har i allefall lært litt her, en utrolig morsom tråd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt problemer med matte og det er mange ting som har gått opp for meg etter jeg ble voksen. For eksempel det at å gange faktisk handler om at man har et tall som man skal gjøre så og så mange GANGER større. Ting hadde vært mye enklere hvis jeg visste dette for tyve år siden... Forstår nesten ikke hvordan jeg klarte å få ståkarakter i matte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viste ikke hva Pakkis var,jeg trudde det var is som var pakket,hehe:P

 

Jeg trudde jeg måtte ta ut tampongen når jeg skulle tisse,for trudde det var samme hull,da var jeg vel 12-13 år,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hørt de voksne snakke om en butikk som "solgte øl under disken". Jeg skjønte ikke hva "øl under disk var", men skjønte at det var noe spennende. Så derfor motet jeg meg til å gå inn i butikken og si at jeg skulle ha "øl under disk".

 

Fikk et morskt blikk og beskjed om å komme meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...