Gjest Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Jeg trodde det var stepmother eller noe,men vet ikke hvordan det skrives så sjekket en norsk-engelsk ordliste på nettet,men der stod det Finnes Ikke... Er det noen her som vet???For de har vel stemor i England/Amerika!
Gjest Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 jo det er vel Stepmother.. har aldri hørt noe annet.
thea - M har gull i gulping Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Når jeg søkte fikk jeg stepmother:)
Gjest Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 OK:)Da var det vel bare at de ikke hadde akurat det ordet i ordlisten sin da:).Da skrives det slik ja! Jeg holder på med Msn skjønner dere,sånn Familylink.Og når jeg skulle skrive Stemor under bildet av min stemor detter ordet ut hele tiden! Irriterende! Så må nok skrive på engelsk..Men likens var det da jeg skrev søskenbarn,da måtte jeg skrive på engelsk for det ble bare trykkfeil (har vel ikke Ø i det engelske alfabet..),og jeg måtte skrive på engelsk (cousin),men på en enkelt plass der jeg hadde skrevet cousin så datt det ut hele tiden..:/ Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå