Gå til innhold

Rugdag 3 og masse mensmurringer, noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Gratulerer så mye til dere som har testet positiv. håper vi andre får det til også.

Har hatt ett icsi fosøk som var negativt, skulle ha frys nå i september, hadde to egg, men ingen overlevde opptiningen, så mistet motet helt.

ble satt på kort regime og fikk kun ut ett egg, det overlevde og delte seg som 5 delt, fikk satt det inn fredag 30, verdens lykkligste:)

men nå har jeg masse mensenmurringer, stikkninger nederst i magen, vet det er veldig tidlig, men er så redd det har gått til grunne, noen andre i samme situasjon

masse lykke til jenter, ønsker dere all lykke fremover

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye rart som skjer der ned etter eggstimulering....egguttak...og nye gravidehormoner...slapp helt av. Veldig vanlig...tenker du kan slenge på litt ømme pupper og?

Lykke til med ruge-skrekk-ukene :-)

Skrevet

tusen takk for svar, bare lurte på om du vet når egget fester seg, det er jo så mange meninger om det he he

Skrevet

Lest mye forskjellig...men tror det er fra dag 2 - 5? Om jeg ikke tar helt feil. Kommer litt an på egget...hvor langt utviklet det var...om det finner fort feste osv...

Litt ulikt tror jeg...

Noen mener de har festesmerter og -blødning, andre ikke...Har også lest mye forskjellig om dette og...

Du må nok bare lure litt til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...