mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Juni eller august. I juli er det så mange på ferie:-) I august har du fått sommerfargen helt naturlig. Men i Juni er det jo så flott å ta bilder ute f.eks. Var ikke til noe hjelp dette, men jeg forsøkte da:-)
Ugl@ Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Hadde selv august bryllup, var heldig med været, men glad det ikke ble alt for varmt, med tanke på kjole/ sminke, dress osv. Endel prøver å styre unna fellesferien også, mange planlegger tur da, så derfor la vi det til andre uka i august. Så heller juni enn juli sånn sett. Bryllup rundt st.hans må jo være bra til å ha det på :-)
321 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2009 enig, juni høres fint ut egentlig! og da styrer man fint unna ferien også!
erteposen + 4 Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Juni kanskje. Juli har jo mange fellesferie, så legg det til starten eller slutte og gi beskjed i god tid.
321 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2009 Bryllup i slutten av juni, er innbydelse i mars/april greit da vel?
Musemor med tre søte små Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Juni. I juli er det fellesferie, så da er det mange som er reist bor
* 5 om dagen * Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Juni er fin tid, vi hadde det :-) kjempeflott vær,og alle innbedte kom. juli er det jo fellesferie, og til min bror som giftet seg i juli,meldte mange i fra at de ikke kom,pga planlagt ferie, og da pøsregna det...men tror det var den eneste helgen det regnet her da,på 8-10 uker.... så jeg ville valgt juni:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå