Gå til innhold

Prøvekaniner ?


zassy☆

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

180177 Når det gjelder kjønn var det usikkert her, begge kjønn kom opp, min første innskytelse var jente da, Men etterpå fikk jeg bare opp gutt, må svare at jeg ikke er sikker da. vet du? Tilsammen fikk jeg to gutter og 1 jente. tidspunkt, denne mnd? Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege 311072 ønsker av hele mitt hjerte at du blir det! Kortene sier neste gang..tvillinger, gutt og jente. Lykke til! Håper det blir klaff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere! Nå kan dessverre ikke flere sette seg opp i denne omgang. Jeg tar dem som alt har skrevet seg på. Takk til alle kaniner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mer enn 7+3 på vei så håper de gledelige dagene i november er ultralydene jeg skal på imorgen og den 20. - at alt viser seg å stå bra til! Har mistet mange ganger før. Tar gjerne imot litt lykke i februar også - selv om jeg håper barnet(a) holder seg inni magen til mai-juni :) Har termin 19.juni men blir vel før om det er tvillinger.

Skal oppdatere deg imorgen på om legen fant én eller to!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende! :) Har to gutter fra før og vi har planer om en til ihvertfall, og planen er enten å bli gravid nå etter jul eller i juni/juli. Så da blir det vel til sommeren da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles 020580 her :) Kan jeg spørre om litt til? Om du ser rekkefølgen på barna? Og om du ser noe bryllup i nærmeste fremtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da håper jeg også at du ikke får enda nei! Satser på at det bare var ekstra glede disse mnd da :) funnet ut hva det blir enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M77 091077 fikk opp jente, vet du selv hva det blir? Fikk ikke opp svaret på ditt andre sp.mål, men alt ser ut til å gå fint :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatrollet: her følte jeg meg helt på bærtur!! Regner med det kan være snart ettersom du spør om uke og ikke måned. Likevel sier jeg det som dukket opp, nemlig uke 9-10. Tidsregning er jeg som sagt grønn på! Lykke til med fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljen: august kom opp som viktig mnd, vil si jente, men begge kjønn kom opp, to tette eller en fra før? lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foxxy c: april, oktober viste også en begivenhetsmåned hos deg. om du får fire barn kom ikke opp dessverre.. men stå på du! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei zassy vil gjerne bli spådd. jeg er født 311071, mann 150772. Har en sønn på 3 år og 2 englebarn i himmel (en gutt og en jente).

 

Lurer på når jeg blir gravid? Hvor mange barn vil jeg få i fremtiden og kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne spå meg :)

Er gravid i 7 uke. Kan du se om det går bra denne gang og får du opp kjønn??

Får jeg mange barn???

 

Født 160181

Han 020479

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...