Gå til innhold

Inspirert: Snur mannen/kjæresten deres seg etter andre damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

selvfølgelig snur menn seg etter pene damer!! Man blir jo ikke blind bare fordi man er i et forhold. Men de litt tilbakestående mennene gjør det jo gjerne mens kjæresten er til stede også, og det er jo ikke greit. Man skal ha respekt for hverandre, men man må tåle at mennene, damene snur seg etter andre, når man ikke selv er til stede. SÅ sykelig sjalu er det vel ingen som er?

Skrevet

Ja min gjør det, særlig om det er en MILF som samboeren min ofte sier. Han kommenterer ofte hvor pene de er, og om de har fine pupper eller rompe og sånt.

Syns det er helt greit. Jeg kan ikke forvente at han kun skal se på meg hele livet sitt og da er det fint om han deler det med meg. Jeg klarer jo også å se om damer er pene;)

Skrevet

Jeg har aldri sett at han har gjort det, i allefall.

Ja, det er naturlig å tiltrekkes av andre mennesker, og jeg kan selv få små "crushes" på menn selv om jeg er godt gift. Men selv om man ikke kan styre driftene sine så kan man styre atferden. Å åpenlyst glo på en annen når partneren er til stede vitner om mangel på respekt, synes jeg. Blir selvfølgelig ikke sjalu, men synes det er skikkelig "turn off" med menn som gjør slikt, og ville vel neppe giftet meg med en slik fyr. Diskre kikking blir noe annet. Men jeg underskriver Misantrop sitt utsagn om at det faktsik er respektløst overfor den som blir beglodd også.

Skrevet

Tror ikke de fleste menn står med kjeven i knea mens det renner sikkel ut av munnvika så fort det går en pen dame forbi...

Selvfølgelig ser man på en diskre måte.

Skrevet

Nei ikke når jeg er med. Vet ikke hva han gjør når han er alene :) Men kikker det gjør både jeg og han hele tida. Og da på mennesker i alle fasonger og farger :P

Er helt normalt vil jeg tro å kaste et blikk på en person som kommer i mot deg eller står atme deg i kø uansett om den personen er mann eller kvinne.

Har aldri sedd min mann har kikket på en slik måte at det ville blitt tolket som han syns den personen var deilig. Verken før eller etter vi ble sammen. Vil tro at både jeg og min mann respekterer andre såpass mye at vi holder øynene for god til å nistirre på et menneske.

Det er det verste jeg vet, mennesker som gjør mer enn å kaste et blikk mot meg eller min mann.

Er alltid greit å se andre mennesker :D

Skrevet

Han er faktisk ganske åpen innen "regelverket", har hatt sinne kvinner og har kommet dit hen at han ikke vil ha noen andre enn meg..

Jeg har aldri nektet han å se på damer, komentere dem.. Men føler jo at det blir litt feil å sitte med fire mannfolk å si sjekk ut hu fine dame der da.. (Noe jeg har gjort) og jeg tror ikke noen av dem er homo, de er bare "veloppdratt" innen måten de viser seg når en kvinne er tilstedet..

NN 10.10

Skrevet

Nei det tror jeg ikke han gjør. Eksen min gjorde det, han var fra Irak og kjente ikke helt "normene" her, trodde man skulle snu seg å sikle etter pene damer bare for å bevise at han ikke var homo osv..

Synes slike menn er ekle, jeg ble aldri sjalu eller noe men bare ekkelt at de har slik oppførsel synes nå jeg.

Skrevet

Vi legger merke til mennesker begge to, men ingen snur seg, med mindre det skulle vært noe veldig merkelig vi så. Uansett hva han ser der ute, vet jeg at jeg er penere (ingenting i veien med selvtilitten, hehe)

Skrevet

Jeg har aldri sett at han kikker på andre damer, men jeg syns ikke det er unaturlig om han gjør det! Det hender da jeg ser på andre menn som jeg syns er flotte, men det har da ingenting å si for forholdet til min mann! Jeg kikker ikke på andre menn når jeg er sammen med min mann av respekt for ham der og da (selv om jeg tviler på at han hadde brydd seg nevneverdig om det), derfor tror jeg ganske sikkert det samme gjelder for min mann; han kikker på damer når jeg ikke er tilstede, og det er helt greit, og ikke minst helt naturlig, spør du meg.

Skrevet

Hei, HI her.

Jeg har aldri lagt merke til at samboer snur seg etter damer, men av og til ser jo Jeg pene damer og da har jeg lurt på om han ikke legger merke til dem, eller hva. Så derfor har jeg spurt, og da har han jo innrømmet at han snur seg, men på en diskret måte, når jeg ikke er til stede. Litt morsomt, fordi han har også sagt at han har lagt merke til at både han og faren min har snudd seg etter samme damer på samme tid. Og her snakker vi om veloppdragne, godt utdannede menn,altså! Så det er bare sånn menn er, tenker jeg, og jeg er glad til jeg altså. Liker at han liker damer, jeg. Men han Elsker jo meg! ;)

Skrevet

Snur seg ikke, men han ser sikkert like mye som jeg gjør.

Tenker aldri over det

Skrevet

Han snur seg ikke, men har ser på andre damer, alle i flg ham selv, og kan kommentere dem; pupper og rompe spesielt. Han ser enten jeg er tilstede eller ikke. Jeg bare ler og reagerer ikke på det overhodet. Synes det er gøy å få innblikk i hvordan menn tenker....

Skrevet

Han legger helt sikkert merke til pene damer- på samme måte som jeg legger merke til pene menn. Men hverken han eller jeg nistirrer på folk sånn uten videre, er enig med Miss Misantrop i at det er respektløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...