tante grusom master of law Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 det vackraste- cecilia vännersten blå blå himmlar och hav - tommy nilsson? öppna landskap- ulf lundell två av oss - ? dover calais - freestyle balladen om fredrik åkare och cecilia lind - cornelis vreeswiijk. (må høres) ängel runt hörnet - lisa nilsson Kommer sikkert på flere om en stund...
tante grusom master of law Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 mauro scocco - till de ensamma gyllene tider- när alla vännerna gått hem orup- regn hos mig lilli och sussie - bara du och jag mauro scocco - en sång før alla dom korreksjon fra forrige innlegg: dina färger var blå- tommy nilsson Det er vel de "kliss" sångene jeg kommer på... Var det slikt du mente eller? 800 grader- ebba grön inspirert?
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Var kliss jeg var ute etter ja Hadde litt jernteppe, men var mange favoritter her. Men også mange jeg ikke har hørt før ... Er ebba - frelst/inspirert ja hehe :)
tante grusom master of law Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Ebba grön er bra ja! Håper du finner noe du liker da:) Kan også anbefale veronica av Cornelis....Han har mange nydelige sanger.
St.Sunniva Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Syntes Se på Mej av Jan Johansen er fin jeg da...i tillegg til mange andre som allerede er foreslått
*dum&deiLig*™ Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Øppna din dørr. Lurer på om det er Tommy Nilsson som synger den?
petite fleur Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Litt usikker på hvordan det skrives; "Flyg lilla sparvøga", tror det er Marie Fredriksson. Nydelig :-) Også den derre...."Om". Nydelig!
tante grusom master of law Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Ja det är tommy nilsson. Kom på en till, "den hon vill ha"- Christer sandelin JAAAA. Ikke glem Lisa Ekdahl. "Öppna upp ditt fönster" etc
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 Ja var masse fint her Tusen takk. Jeg ELSKER den versjonen av Cecilia Lind Cornelius har sammen med Pernilla Wahlgren.... huff .... blå blå himmlar och vatten - tomas ledin ? var kanskje den du tenkte på ? Evert Taube - Sålänge skutan kan gå Jeg elsker egentlig all svensk musikk jeg. Men er dødskvalm og dårlig form, og da er litt ballader på sin plass
mumtobe09&10 Skrevet 25. oktober 2009 #12 Skrevet 25. oktober 2009 Du är allt - Sonja Aldén http://www.youtube.com/watch?v=M6IGN7GYpRA Sang den i et bryllup i august - virkelig en nydelig låt!
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #13 Skrevet 25. oktober 2009 Å ja "om" er helt fantastisk fin ja. har ikke hørt den andre, så skal sjekke om jeg finner den nå
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #14 Skrevet 25. oktober 2009 se på mej er fin ja ! supert at du påminte meg den!!!
*Wilma* Skrevet 25. oktober 2009 #15 Skrevet 25. oktober 2009 Åhhhh............... fins ingen nydeligere enn disse: Ett liv för mig http://www.youtube.com/watch?v=RrdrJNlA6Bs&feature=related Säg det igen -Lisa Nilsson Gabriellas sang er også nydelig!!!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 25. oktober 2009 #16 Skrevet 25. oktober 2009 Ænnu doftar kærleken med Marie Fredriksson. den er helt fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå