Gå til innhold

Hvis du fikk spandert et par vintersko av typen varm og behagelig, hva hadde du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pris ikke så nøye.

Støvletter og finsko har jeg nok av.

Skrevet

Merell har utrolig gode vintersko. Kjempebehagelige og kjempevarme. Koster mellom 1000-1500 kroner. De selger dem på bl.a Lille Vinkel Sko, Agnar Hagen m.fl.

Skal se om jeg finner en link.

Skrevet

Selskinnsko:-) Det fikk jeg til jul i fjor. Er så fornøyd med dem.

Føttene holder seg varme og gode.

Skrevet

Sorel De beste skoene jeg noen gang har hatt Kjøper de til hele familien nå

Skrevet

Sorel.

Store og klumpete, men så varme!

Skrevet

Takk for alle tips!

Var fine de Merelskoa.

Hvordan er de i størrelsen? Av 10 skopar har jeg 7 i 38 og 3 i 39, gjerne i de litt smale.

Skrevet

Link til Sorel?

Gode på tur?

:-)

Skrevet

Jeg tror jeg er veldig "midt i" min størrelse om du skjønner? Jeg bruker bare str.40, aldri 39 eller 41, så vanskelig å si, men tror de er ganske normale i størrelsen. Holder kanskje med 38 for deg, for de er ikke smale i hvert fall.

Skrevet

Hva med timberland sine gode varme støvletter/ boots. De har dem på eurosko og DNA.

Skrevet

Sorel =)) Det skal jeg ha =))))) Og har kjøpt til ungene. De tåler 40 kuldegrader =)))

Skrevet

http://di1.shopping.com/images1/pi/65/e3/52/46720265-250x250-0-0_Ugg_Australia_Adirondack_Boot_Ii_Womens_Obsidian.jpg

Jeg tør vedde på at dette er de beste skoene. De er fantastiske! Vibramsåle og foret med ekte sauepels i HELE skoen, også nedi fotsålen.De har Gore-tex membran og tåler mere minus enn det man møter en vanlig vinter i Norge men siden de puster, så er de ikke for varme. Aldeles ikke som vanlige Uggs. De solgte de på Grendsen Skotøimagasin i fjor. Vet ikke om de har de i år. Mener de kostet rundt 2300-2500 der men jeg kjøpte de fra USA. BEtalte 200 dollar pluss frakt og moms. Kommer med to høyder på skaftet.

Vet at Sorel er OK men de er veldig klumpete og så er de foret med syntet, noe jeg ikke liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...